Jump to content

GTAsajten-Serier


xstreem
 Share

Recommended Posts

Gjorde en fulserie. Don't hate, mmmkay? fear2013_987442_0.gif

(Har du inte varit aktiv på forumet de senaste månaderna - don't bother)

Så underbart! Så jävla underbart! Det är sådana här stunder som man kan se tillbaka på här på forumet.

Jag skrattade vid så många tillfällen. Första gången StellHell gjorde sin entré, oh, så bra!

Fattade inte att jag själv var med tills jag kollade efter vad jag skrivit, snyggt porträtt, hehe :blink:

Annars var P-C och Duden bäst tecknade och hade bäst karaktär om man så kan säga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får man fråga efter en liten förklaring av herr Umb? Vem som är vem och sånt. Och om det finns några hemligheter i serien? :blink:

Absolut!. Gärna vilka alla är och förklaringar(Kan kanske 4/5, men 1/5 är fortfarande luddigt). Gör det bara bättre som sagt! :doh:

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gjorde en fulserie. Don't hate, mmmkay? fear2013_987442_0.gif

(Har du inte varit aktiv på forumet de senaste månaderna - don't bother)

Pjuhh, älskar dina serier! Humorn är av det bästa laget. Sjukt kul att få ta del av en serie som denna. Hoppas att dom fortsätter komma på rullande band. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahaha, sjukt bra gjort Umberto! :unsure: Och precis som Qouad sade är det extra roligt då man finner sig själv i serien. :D All heder åt dig, och keep 'em coming!
Vem var du? :o

Hahaha! Tweaks karaktär är så oerhört skön! StellHells också! :cry:

Jag är ju med också! \o/

...och du?

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åååh! ÅH! :cry:

Så jävla klockren, det här lyste verkligen upp min i övrigt helsvarta söndag (se skoltråden). Nu ska jag läsa igenom tråden så att jag ser vem som var vem.

Att jag och Tweak hade likadana kläder och att Tweak försökte bjuda över mig på mys är ju guld värt! :unsure:

Åh, jag kommenterar mer senare, ska läsa serien igen nu.

Härligt jobbat Umberto, i 2008 års forumgala hoppas jag att du tar hem i alla fall hälften av priserna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...