Jump to content

GTAsajten-Serier


xstreem
 Share

Recommended Posts

Jag fixar inte dina halvdana svar, de känns otroligt oavslutade. Varför denna smiley?

Du formulerar dig så märkligt och ologiskt i dina skriverier att jag ärligt talat sällan förstår vad du menar eller vad du syftar på. Dina förklaringar är knappast bättre utan gör oftast att diskussionerna tar helomvändningar och förvandlas till diskussioner om sig själv; att du sedan försöker använda någon form av svårbegriplig och misslyckad ironi eller tafatt fyndighet ( jag syftar då t.ex. på "jag ska genast fråga i TROMS") gör att jag varken vet ut eller in när jag läser dina inlägg.

So there.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På tal om det - ni skall inte lägga allt för stor vikt vid tecknandet i den här serien, det hör till stilen att det är lite slarvigt och hafsigt gjort. Det är en fulserie.

Jag uppfattade som om han menade att de var bäst avbildade med personlighete som ursprung... eller så är jag ute och cyklar, men jag tyckte också så.

Jag tror han menade det baserat på personlighet och inte på hur de, grafiskt, är tecknade.

Okej, The Dude är ju med på exakt en (1) ruta men okej.. :(

Duh, finns ju fler exempel: StellHell och som Henkibojj nämnde, agent47 som mus.

Finns fler exempel: Geten passar StellHells personlighet och musen passar agent47s personlighet (här på Forumet).

kicken skrev P-C och Dude. Duh.

Ja? Han drog två exempel som förövrigt fortfarande är obekräftade. Varför skulle man inte kunna skaffa sig en uppfattning efter "bara" en bildruta?

Ja det skrev han, jag tycker personligen att StellHell som get och agent47 som mus är väldigt bra val av djur baserat på deras personligheter (här på Forumet).

Är det här ens värt att diskutera?

Vadå "obekräftade"?

Vi vet ju inte ens om det var så han menade... *men du har nog rätt, jag ska genast fråga i TROMS.

Jag vet fortfarande inte om det var så han menade eftersom han inte har svarat, alltså att StellHell och agent47s karaktärer var väldigt bra avbildade baserat på deras personligheter (här på Forumet).

* = Detta har inget med diskussionen att göra (och kan förresten tolkas på olika sätt :P).

Min förklaring kanske heller inte var den bästa. Jag älskade Dudens karaktär därför den liknade honom så bra och hans 'smile' var ju priceless. P-C var en annan figur som man älskade. Klädstilen som var perfekt avritad(säger man så?) och självaste karaktären. Duden var mer att han var väldigt lik den riktiga duden och P-C mer som karaktären. Ah, den beskrivningen blev ju knappast bättre. Men ja, okej, ni förstår.

Precis så tolkade jag det.

Det var precis så jag trodde att han menade.

---

Om du inte förstår nu ska jag lämna dig ifred, det var inte meningen att det skulle skena iväg sådär; jag får helt enkelt ta och läsa igenom mina inlägg innan jag postar så att även du kan förstå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du inte förstår nu ska jag lämna dig ifred, det var inte meningen att det skulle skena iväg sådär; jag får helt enkelt ta och läsa igenom mina inlägg innan jag postar så att även du kan förstå.

Jag tycker att det blev bra mycket rörigare nu. Vad är upp och vad är ned liksom? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att det blev bra mycket rörigare nu. Vad är upp och vad är ned liksom? :(

Menar du språket eller utförandet?

Citaten är inklistrade i den ordningen som de blev postade. De textstycken som är genomstrukna är de första posterna jag skrev som svar till respektive ovanstående citat. De textstycken som inte är genomstrukna är den förenklade versionen.

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Menar du språket eller utförandet?

Citaten är inklistrade i den ordningen som de blev postade. De textstycken som är genomstrukna är de första posterna jag skrev som svar till respektive ovanstående citat. De textstycken som inte är genomstrukna är den förenklade versionen.

Aight, då är jag med!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Har inte hängt med, men låtet som han klagar, skit i honom, om han tycker dina serier suger, varför inte göra egna? :D

längtar tills nästa serie, de är verkligen 10 poängare :P

Men du är ju förfan helt ute och cyklar... och även OM jag hade klagat på han serie så hade jag ändå fått säga att jag tycker att den suger utan att behöva göra en egen. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men du är ju förfan helt ute och cyklar... och även OM jag hade klagat på han serie så hade jag ändå fått säga att jag tycker att den suger utan att behöva göra en egen. :D

Och även OM du hade gjort det så hade vi INTE brytt oss, så du/ni får mer än gärna lägga ner den här 'diskussionen' nu. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men måste du älta på det då eller? Om man nu inte bryr sig behöver man inte svara eller tilltala honom!

Anledningen till att jag ältade var ju för att jag fann det irriterande att han fortsatte med att spinna på den där diskussionen - men sluta upp med att vara elak bara för att jag drog och duschade utan att säga till dig på MSN. :wub::D:P

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Jag har så smått börjat fila på ett nytt avsnitt av H&Co. Moderatorutnämningarna (fritt omtolkade för serien) kommer naturligtvis spela en viss roll i avsnittet men jag tar gärna emot förslag och tips på annat kul, viktigt eller intressant som har hänt, sagts eller gjorts på forumet under den sisådär senaste månaden som jag sen kan spinna vidare på.

Halp plz.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har så smått börjat fila på ett nytt avsnitt av H&Co. Moderatorutnämningarna (fritt omtolkade för serien) kommer naturligtvis spela en viss roll i avsnittet men jag tar gärna emot förslag och tips på annat kul, viktigt eller intressant som har hänt, sagts eller gjorts på forumet under den sisådär senaste månaden som jag sen kan spinna vidare på.

Halp plz.

Att forumkänslan ökat tack vare mycket intressanta och välomtyckta trådar. Du kan säkert hitta någon som ogillar någon i "Vad tycker du om"-andra tråden och spinna vidare på det. Eller att Errol sitter och skriver hur han varje helg däckar av sina "fyllor" där han dricker 2 liter HB och vodka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De två (?) namnbytena som nyss gjorts? :)

Mmm, det har jag funderat på. Tack!

Du kan säkert hitta någon som ogillar någon i "Vad tycker du om"-andra tråden och spinna vidare på det. Eller att Errol sitter och skriver hur han varje helg däckar av sina "fyllor" där han dricker 2 liter HB och vodka.

Tack!

Ge Cyprez en liten uppmärksamhetsdos för hans idioti under den senaste veckan så han lugnar sig lite. :mf_doof:

Orka mata trollen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Meh, vad tråkig du är. Rita när Cyprez hoppar på valfri medlem efter att han har förlorat en diskussion. :mf_doof:

Nej, han har helt rätt i det han säger ju. Jag är så jäkla trött på Cyprez nu alltså. Och MystiC och hålla de andra som håller igång honom.

edit* alla de andra

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...