Jump to content

GTAsajten-Serier


xstreem
 Share

Recommended Posts

Make one for me, and I will wear it!

Gjorde lite hastigt. Avataren blev väl bra, men signaturen var det svårt att hitta motiv till. Den blev kanske lite för hög mot hur bred den är, men STS. Pratbubblan kanske skulle bort helt och hållet. Hursomhelst blir det enkelt fixat om du vill göra det.

(...själv (:!!!:) )

dghzdgkgufhi.png

02m5m0nodzi7.png

Åh, jag läste delar av serien igen. Så jävla klockren serie!! Så fantastiskt pricksäkra skämt! SÅN UNDERBAR LITTERATUR!!!!!

Trams? Vafalls? Ja ska bli avdelninstjef för helvete!

:Droflmao_979018_0.gif:Droflmao_979018_0.gif:(roflmao_979018_0.gif (:!!!:)

Jag sitter här och gråter av skratt!!! :) Du kunde inte ha valt en bättre figur åt agenten i den här serien, hahaha!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gjorde lite hastigt. Avataren blev väl bra, men signaturen var det svårt att hitta motiv till. Den blev kanske lite för hög mot hur bred den är, men STS. Pratbubblan kanske skulle bort helt och hållet. Hursomhelst blir det enkelt fixat om du vill göra det.

(...själv :) )

dghzdgkgufhi.png

Åh, tack! Nu ska jag göra som alla andra och köra utan signatur.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aaw :(

När kommer del två? :D Det måste ju finnas nått annat att göra en serie om :D

Jag har egentligen idéer och är motiverad att göra en ny episod asap men jag har tyvärr inte tid just nu pga tentor. :D

I övrigt är det ganska lätt att spinna idéer kring den här serien/kontorsmiljön och figurerna men trots det får ni gärna komma med förslag, önskemål och idéer på vad de kan hitta på, om ni vill. Är det mer detaljerade uppslag bör ni dock skicka dem via pm.

Jag uppfattade som om han menade att de var bäst avbildade med personlighete som ursprung... eller så är jag ute och cyklar, men jag tyckte också så.

Okej, The Dude är ju med på exakt en (1) ruta men okej.. :D

Gjorde lite hastigt. Avataren blev väl bra, men signaturen var det svårt att hitta motiv till. Den blev kanske lite för hög mot hur bred den är, men STS. Pratbubblan kanske skulle bort helt och hållet. Hursomhelst blir det enkelt fixat om du vill göra det.

(...själv ;) )

dghzdgkgufhi.png

02m5m0nodzi7.png

Åh, jag läste delar av serien igen. Så jävla klockren serie!! Så fantastiskt pricksäkra skämt! SÅN UNDERBAR LITTERATUR!!!!!

:Droflmao_979018_0.gif:Droflmao_979018_0.gif:Droflmao_979018_0.gif:D

Jag sitter här och gråter av skratt!!! :D Du kunde inte ha valt en bättre figur åt agenten i den här serien, hahaha!!

Själv klart blev ja tjockad när ja läste ditt inlegg. Ja kommer göra mitt bästa som serieteknare. Klart slut.

Jag tycker att Umberto borde grunda ett företag och skapa en serietidning i still med Kalle Anka & Co.

Han förtjänar att bli rik på skiten också. :D

Ääääsch! Jag är ganska säker på att det finns många som är bättre än mig på att göra serier (t.o.m. här på sajten), det är bara det att jag verkar vara den enda som orkar göra dem. :D

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min förklaring kanske heller inte var den bästa. Jag älskade Dudens karaktär därför den liknade honom så bra och hans 'smile' var ju priceless. P-C var en annan figur som man älskade. Klädstilen som var perfekt avritad(säger man så?) och självaste karaktären. Duden var mer att han var väldigt lik den riktiga duden och P-C mer som karaktären. Ah, den beskrivningen blev ju knappast bättre. Men ja, okej, ni förstår.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

P-C var en annan figur som man älskade. Klädstilen som var perfekt avritad(säger man så?) och självaste karaktären. Duden var mer att han var väldigt lik den riktiga duden och P-C mer som karaktären. Ah, den beskrivningen blev ju knappast bättre. Men ja, okej, ni förstår.

Hah ja, tyckte min karaktär var ganska spot on. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min förklaring kanske heller inte var den bästa. Jag älskade Dudens karaktär därför den liknade honom så bra och hans 'smile' var ju priceless. P-C var en annan figur som man älskade. Klädstilen som var perfekt avritad(säger man så?) och självaste karaktären. Duden var mer att han var väldigt lik den riktiga duden och P-C mer som karaktären. Ah, den beskrivningen blev ju knappast bättre. Men ja, okej, ni förstår.

Precis så tolkade jag det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...