Jump to content

Mobiltopicen!


Speeder
 Share

Recommended Posts

Har fått ett problem med min mobil (SE J210i). Joysticken är helt puckad på den. Kan inte ''trycka'' neråt med den och när jag ska ''trycka'' åt vänster så blir det som att jag klickat i mitten. Vad är problemet? Är det glapp på't?

Tacksam för svar ;)

Edit: Ny sida :rolleyes:

Redigerad av pillipossa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har fått ett problem med min mobil (SE J210i). Joysticken är helt puckad på den. Kan inte ''trycka'' neråt med den och när jag ska ''trycka'' åt vänster så blir det som att jag klickat i mitten. Vad är problemet? Är det glapp på't?

Tacksam för svar ;)

Edit: Ny sida :rolleyes:

Hade ett liknande problem med min SE K300i. Blev tvungen att lämna in den på reparation. Efter det fungerade den som ny.

Försöker at undvika att köpa mobiler med joystick, men den jag har nu (K750i), fungerar joysticken bra på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har fått ett problem med min mobil (SE J210i). Joysticken är helt puckad på den. Kan inte ''trycka'' neråt med den och när jag ska ''trycka'' åt vänster så blir det som att jag klickat i mitten. Vad är problemet? Är det glapp på't?

Tacksam för svar ;)

Edit: Ny sida :rolleyes:

Samma problem med alla SE-telefoner med joystick. Samlas bajs i den och går sönder, och reparationen blir dyr.

Min gamla t610 höll ett år innan den började jävlas. bara väntar på att min nuvarande K800 ska gå sönder.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Samma problem med alla SE-telefoner med joystick. Samlas bajs i den och går sönder, och reparationen blir dyr.

Min gamla t610 höll ett år innan den började jävlas. bara väntar på att min nuvarande K800 ska gå sönder.

Mmm, väntar på samma sak ;)

Men om man har tur så går den sönder innan garantin går ut så att man får ut en ny :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Har fått ett sjukt jobbigt problem till min mobil (LG U880). När jag ska skriva sms så registrerar bara T9 engelska ord. Jag har ingen aning om hur det blev så, men skulle uppskatta om någon visste hur man kunde byta tillbaka till svenska.

Sådär gör min mammas Nokia hela tiden. Vet inte hur menyerna ser ut på en LG, men där du skriver sms:et går det inte att trycka "alternativ" eller något liknande? Det borde vara där som du ställer in det.

Btw/offtopic, en gång när jag tappade min mobil i marken så försvann alla ord jag hade lagt in i ordlistan. Och det var en hel del. :huh: :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sådär gör min mammas Nokia hela tiden. Vet inte hur menyerna ser ut på en LG, men där du skriver sms:et går det inte att trycka "alternativ" eller något liknande? Det borde vara där som du ställer in det.

Btw/offtopic, en gång när jag tappade min mobil i marken så försvann alla ord jag hade lagt in i ordlistan. Och det var en hel del. :wub: :'(

Tack <3

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...