Jump to content

Mobiltopicen!


Speeder
 Share

Recommended Posts

Okej. Detta är lite av ett test. Jag köpte en ny mobil idag. Sonyericson Z610i tror jag. Det funkade inte riktigt att surfa med min gamla t800i men detta funkar fint ser det ut som. Jag kan inte köra lowfi versionen för då finns inte add reply. Nåja ska kolla imorgon om detta syns och blir rätt.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min w800i-kamera buggade, det står "öppna linsskyddet" så jag så hit min pilliga kompanjon och vi började med pillandet. vi skruvade upp skalet och hittade den hatade switchen som märker om skyddet är stängt eller öppet.

vi slog våra kloka huvuden ihop och kom fram till att om vi la kniven över kiselledningarna så funkade kameran. vi började värma upp lödkolven för en omgång. då kom jag på att: vänta nu... nått är fel (jag är synsk) och sen sa jag: vänta lite.. vi kollar igen. sen så la jag lödet över dessa kiselledningar: det funkade inte :D:shifty:. vi funderade lite och kom på att om det var ett tryck på knappen som bestämmer om den är öppen eller inte så funkade det.

jag drog fram en gummisnodd och bet av en perfekt bit med mina vackra tänder och den tryckte vi på switchen. på med skalet och mobilen fungerar som en gud <3

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

För ett tag sen så frågade jag hur man överför filmer som man själv har filmat från mobilen till datorn, fick som svar att det var något med "file manager" gick in på den och det stod "ej ansluten" men jag hade sladden i, fuck it tänkte jag och det rann ut i sanden.

Men nu är jag i behov igen att överföra från mobilen till datorn och det står samma sak, vad ska jag göra?

Har en Sony Ericsson k800i.

Sen skulle jag vilja veta en bra sida eller nått där man kan föra över teman och ringsignaler gratis till mobilen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Funderar på att skaffa en ny mobil.

Och har funderat på den HÄR. Någon som har erfarenhet utav den och kan skriva ett par rader vad som är bra och dåligt?

Kanonbra telefon.

Min polare har en sån, och har sålt enhel del under min tid på siba. Under den tiden har ingen kommit in med den för reperation så hållbarheten är bra.

Polaren hade en nokia innan som ser ganska likadan ut som denna (vet i fan vad den heter, men har skjutlucka iaf) och den hade han mycket problem med, gentemot denna som han inte har haft några problem med alls. Tycker den är helfräsh, och har funderat på att köpa mig en jag med, fast i vit färg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanonbra telefon.

Min polare har en sån, och har sålt enhel del under min tid på siba. Under den tiden har ingen kommit in med den för reperation så hållbarheten är bra.

Polaren hade en nokia innan som ser ganska likadan ut som denna (vet i fan vad den heter, men har skjutlucka iaf) och den hade han mycket problem med, gentemot denna som han inte har haft några problem med alls. Tycker den är helfräsh, och har funderat på att köpa mig en jag med, fast i vit färg.

Okay, då blir det nog till att skaffa en sån där då.

Tack för svaret. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...