Jump to content

Mobiltopicen!


Speeder
 Share

Recommended Posts

Någon som vet hur man ska installera .jar filer på telefonen? Har laddat ner WorldMate nu. :)

EDIT. Vadfan.. Ingen kan ringa till mig. Det är nån som säger "Det här kortet är spärrat för inkommande samtal".. Vad ska jag göra!?

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du lägger bara in filen i någon mapp på mobilen.

Sedan tar du din mobil, letar upp filen och väljer installera.

Tack :D

EDIT. Vadfan.. Ingen kan ringa till mig. Det är nån som säger "Det här kortet är spärrat för inkommande samtal".. Vad ska jag göra!?
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en Sony Ericsson k800i och har filmat med den, nu vill jag gärna veta hur man överför dom filmerna till datorn, när jag kopplar in USB sladden så kommer det bara fram att jag ska överföra bilder från telefonen till datorn, och filmerna finns inte med på den listan.

Jag kör på dom programmen som följde med mobilen och har inte lust att tanka ner något nytt.

Snälla bullen hjälp mig!

Redigerad av Kiedis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en Sony Ericsson k800i och har filmat med den, nu vill jag gärna veta hur man överför dom filmerna till datorn, när jag kopplar in USB sladden så kommer det bara fram att jag ska överföra bilder från telefonen till datorn, och filmerna finns inte med på den listan.

Jag kör på dom programmen som följde med mobilen och har inte lust att tanka ner något nytt.

Snälla bullen hjälp mig!

testat att skicka över i filöverföringsläget?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Svejs. Jag har en SE k700i. Mobilen har så många sms lagrade att det inte får plats mer. Problemet är att jag inte vill kasta sms:en jag har kvar. Därför undrar jag om det finns nått sätt att föra över sms:en till datorn, eller mobilens vanliga minne?

Sitta och skriva av allt i W0rd :wub: . Annars vet jag inte ;) .

BTW, fick tillbaka min W850i igår :(

Edit: lol jävla textfilter. "Sitta och skriva av allt i Håller med till 100%! " B)

Redigerad av Chilli_13
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...