Jump to content

Mobiltopicen!


Speeder
 Share

Recommended Posts

Näe, inte vad jag vet, tyvärr. :wub:

Ok synd, då får jag antingen slänga spelen eller köpa en ny mobil.

Jag funderade på en annan sak, hur hanterar man .jar-filer så de installeras till mobilen ?

Never mind, jag klarade det på egen hand, ibland är det så simpelt så det blir svårt :D Här ska installeras spel ^_^

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
Hump de Bump...

Jag har nyss köpt en w850i. Dess mediespelare kan visa skivomslagen på de album man lyssnar på. De flesta avmina album har inga omslag inlagda (alltså, de ligger i låten, ingen separat bild). Finns den nått program som kan lägga in skivomslag i låtarna?

iTunes.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns det något program där man kan få sin telefon att "blinka" vid uppringning? Jamba sålde något sådant förrut

antar att fu syftar på deras s.k. Discolight kolla lite på videoringsignaler, det är en sån du söker... Men jag tror att det var denna du syftade på i din beskrivning?

Redigerad av Chilli_13
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

iTunes.

Tack. Men jag har problem. Jag har registrerat mig och gjort allt man ska för att kunna ladda ner bilder till albumen. När jag trycker på "Hämta bildmaterial till album" så kommer en ruta med texten "Är du säker på att du vill hämta bildmaterial till album?" fram. Jag låter det ladda ner bilderna men efteråt kommer det inte fram några bilder. Varken i WMP eller Foobar2000. I iTunes fans det redan bilder innan så där kan jag inte kolla.

Är det nånting jag har missat?

Edit: Nu funkar det lite. På +44's album funkar det men inte på Billy Talent eller Billy Talent - II. Det är de albumen jag har testat på.

Edit 2: Löste sig nu. :rolleyes:

Redigerad av nor_adde
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vart köpte du minnet och vad kostade det? Jag skulle ha fått ett sånt i julklapp men dom hade inte beställt de än.

Även hörlurarna. Vilken sort, vart ifrån, pris? (länk?)

Minneskortet köpte jag på Onoff för 670kr. Tänkte beställa via nätet, men inga hade i lager, så jag valde att betala lite extra för att få det i handen direkt.

Hörlurarna köpte jag på Clas i sjön, för att jag hade presentkort där. Det är Sony Ericssons Walkmanheadset HPM-70, som kostade 340kr.

4_822728_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Minneskortet köpte jag på Onoff för 670kr. Tänkte beställa via nätet, men inga hade i lager, så jag valde att betala lite extra för att få det i handen direkt.

Hörlurarna köpte jag på Clas i sjön, för att jag hade presentkort där. Det är Sony Ericssons Walkmanheadset HPM-70, som kostade 340kr.

http://www.semania.com/public/Chroust/hpmblack/4.jpg

De lurarna har jag också men de passar inte i mina öron. Passar de dig och hur ska man göra för att få in dem?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...