Jump to content

Mobiltopicen!


Speeder
 Share

Recommended Posts

Nej, men jag vet att du får en skitlåt gratis, i alla fall så hade min kompis en låt när man ringde till honom, och när jag påpekade det så hade han ingen aning om det.

Den går typ "Three is a magic number, yes it is, it's a magic number"

Något i den stilen.

Nepp man behöver inte ha 3, hade det på min mobil med comviq förrut ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 weeks later...

Bump...

Jag har ett problem med Opera Mini och QuickIM på min mobil. Det är en k508i.

När jag ska starta något av programmen så får jag ett felmeddelande där det står:

Network Error:

INITRESN0HTTP

Help:

www.quickim.com/err/java.io.IOException.

Jag har kollat den sidan men kommer bara till www.quickim.com.

Hjälp fort!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bump...

Jag har ett problem med Opera Mini och QuickIM på min mobil. Det är en k508i.

När jag ska starta något av programmen så får jag ett felmeddelande där det står:

Network Error:

INITRESN0HTTP

Help:

www.quickim.com/err/java.io.IOException.

Jag har kollat den sidan men kommer bara till www.quickim.com.

Hjälp fort!

Ingen aning tyvärr. Mini Opera funkar bra för mig. Ska ladda ner Theme Creatorn nu igen bytte ju dator därför jag inte gjort någonting

Edit: Always Mongo vilken mobilmodell har du? Och funkar bara på Sony Ericsson...

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
A.A hänvisade mig hit, trots att det här är en gammal topic, så som svar på mina problem (ingen bild på video i w800i) fungerade det om man fixade storleken till 176x144. Läs mer här: tryck då!

Hrm, gammal och gammal.

11 Oktober min vän.

Offtopic:

Är jag rastlös eller är jag bara väldigt aktiv? Hm, kanske samma sak! Nej, Godnatt!

post-5523-1164067503_thumb.jpg

Redigerad av A.A
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Dags att dra upp den här eftersom jag har ett (1) problem.

I min klass är det tydligen inne att nörda massa mobilspel, jag hakade inte på trenden förrens idag genom att ta emot ett tiotal spel från en polares handdator.

Men ungefär hälften av spelen passar inte min display, utan man ser bara övre vänstra härnet av bilden vilket är skitirriterande, jag testade att minska upplösning för att se om den blev mindre, men då blev det bara en mindre ruta som man spelar i, plus att bilden fortfarande inte var rätt storlek och centrerad.

Finns det något man kan göra åt det här ? För det var de roligare spelen som var på det viset. Eller ska jag helt enkelt slänga mobilfan åt helvete och köpa en med större skärm så även jag kan köra de häftiga spelen ?

Jag har en SE W800i förövrigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dags att dra upp den här eftersom jag har ett (1) problem.

I min klass är det tydligen inne att nörda massa mobilspel, jag hakade inte på trenden förrens idag genom att ta emot ett tiotal spel från en polares handdator.

Men ungefär hälften av spelen passar inte min display, utan man ser bara övre vänstra härnet av bilden vilket är skitirriterande, jag testade att minska upplösning för att se om den blev mindre, men då blev det bara en mindre ruta som man spelar i, plus att bilden fortfarande inte var rätt storlek och centrerad.

Finns det något man kan göra åt det här ? För det var de roligare spelen som var på det viset. Eller ska jag helt enkelt slänga mobilfan åt helvete och köpa en med större skärm så även jag kan köra de häftiga spelen ?

Jag har en SE W800i förövrigt.

Samma problem för mig, fast jag har en SE K800i

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...