Jump to content

Mobiltopicen!


Speeder
 Share

Recommended Posts

Man får inte prata warez på detta forum

* REPORTED *

Hur många gånger har folk berättat vad warez är på detta forumet?

Warez är olaglig software och har du nån aning om ifall de "spel och skit" han tankar är warez? ingen snackade om warez här innan du la dig i. n00b.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Vad spelar det för roll om man drar upp den? den är ju fortfarande aktuell.

xPics, kan du ladda upp en bild från T630:ns kamera äru snäll, funderar stark på att köpa den.

Tänkte göra det från Dustin.se för 1,7 lök (utan moms, mina föräldrar fixar det genom deras jobb) Är Dustin att lita på eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Ärligt talat är den tagen med en T610. Men t630 har samma kamera, det är bara så att programvaran förstorar bilden till 480*640 pixlar.

Om du ska ha bra bilder ska du, som jag vänta på S700i. Om du nöjer dig med detta ska du köpa en T630 eller om du vill ha lite bättre en K700i.

(Bifogar bild tagen med K700i)

post-22-1090783483_thumb.jpg

Redigerad av Speeder
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kameran har ett inbyggt minne på 1mb, så där får det plats 12 bilder tror jag.

Om man inte vill ta i lägre kvalitet, då får det plats det dubbla. Det går att välja mellan Large (640*480), Medium (320*240), Small (120*160) och MMS (80*60) Det går att skicka alla storlekar med MMS. Sedan flyttar man bilderna till telefonen och kan ta ännu fler.

Men nu vill jag inte att vi ska burkskinka sönder den här topicen så att om vi skulle kunna ta den här diskussionen på MSN vore det bra.

Bifogar ännu en bra bild tagen med en T68i

post-22-1090792078_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad spelar det för roll om man drar upp den? den är ju fortfarande aktuell.

xPics, kan du ladda upp en bild från T630:ns kamera äru snäll, funderar stark på att köpa den.

Tänkte göra det från Dustin.se för 1,7 lök (utan moms, mina föräldrar fixar det genom deras jobb) Är Dustin att lita på eller?

Japp, Vi har en dator butik här i Västerås som beställer allt därifrån, inga problem alls... <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...