Jump to content

Leveransen är inne!


gta_johan
 Share

Recommended Posts

Hejsan, hur många av er tror att det finns någon möjlighet att få GTA V redan imorgon om man beställt det och det blev skickat i fredags?

Svårt att säga, det är bara att vänta och se. Ibland kan man få spel dagen innan, ibland inte. Jag har köpt via spelbutiken.se, och dom kör på måndagar. Spelet lämnade lagret på fredag kväll, så om jag har riiiiktig tur så dimper det ner i postlådan imorgon, annars får det komma på tisdag.

Massvis med affischer i busshållplatserna i min stad, alla säger PEGI. Jag vet inte vilken gång i ordningen som du just blev motbevisad.

Gå och dra nåt gammalt över dig.

Men WHO, jag jobbar ju med att sätta upp reklam i busskurar, varför har inte jag fått någon reklam? Jag har ändå dryg 70 busskursytor att ansvara för. Jag hoppas att det är något i helgens sändning.

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Svårt att säga, det är bara att vänta och se. Ibland kan man få spel dagen innan, ibland inte. Jag har köpt via spelbutiken.se, och dom kör på måndagar. Spelet lämnade lagret på fredag kväll, så om jag har riiiiktig tur så dimper det ner i postlådan imorgon, annars får det komma på tisdag.

Men WHO, jag jobbar ju med att sätta upp reklam i busskurar, varför har inte jag fått någon reklam? Jag har ändå dryg 70 busskursytor att ansvara för. Jag hoppas att det är något i helgens sändning.

Okej :) mitt lämnade komplett på eftermiddagen i fredags... just nu är det bara en olidlig väntan tills jag får hem det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej igen!

Har precis gjort ett kärt återseende i mitt gamla

Groove Street, och det var med tårar i ögonen som jag cyklade nedför vägen för att senare upptäcka att det inte alls såg ut som det brukade göra en gång i tiden, husen är ombyggda och gatan ser annorlundare ut

Är någon intresserad utav en bild så kan jag posta en här i vår tråd!

Redigerad av Misterwhoopee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej igen!

Har precis gjort ett kärt återseende i mitt gamla Groove Street, och det var med tårar i ögonen som jag cyklade nedför vägen för att senare upptäcka att det (spoiler) inte alls såg ut som det brukade göra en gång i tiden, husen är ombyggda och gatan ser annorlundare ut (spoiler)

Är någon intresserad utav en bild så kan jag posta en här i vår tråd!

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men WHO, jag jobbar ju med att sätta upp reklam i busskurar, varför har inte jag fått någon reklam? Jag har ändå dryg 70 busskursytor att ansvara för. Jag hoppas att det är något i helgens sändning.

Just det, det gör du ja.

Vi bor ju i en relativt liten stad. Kan ju ha med det att göra.

Vet inte hur Take-Two/Rockstar Games jobbar med marknadsföringen i andra länder och vart de prioriterar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Svårt att säga, det är bara att vänta och se. Ibland kan man få spel dagen innan, ibland inte. Jag har köpt via spelbutiken.se, och dom kör på måndagar. Spelet lämnade lagret på fredag kväll, så om jag har riiiiktig tur så dimper det ner i postlådan imorgon, annars får det komma på tisdag.

Värt att notera är väl att Spelbutiken i sitt mail skrev att det har skickat beställningen till deras lager för att levereras. I alla fall i mitt mail. Så då körs spelet förmodligen inte iväg från deras lager förrän imorgon bitti. Så det känns lite tveksamt om att man ska hinna få spelet redan imorgon.

Men till på tisdag borde man väl vara garanterad kan jag tycka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beslut ångest ska man skaffa PS3a på tisdagen o sätta upp på klarna konto betala i oktober eller Xbox 360 för att betala för spelet + live + internet räkningen eftersom polaren har det till 360in nu eller skaffa till PS3a för gratis nätverk utan extra kostnad :/

Beslutsångest över om man faktiskt ska orka tyda ditt inlägg ordentligt.ermm_1180962_0.gif

  • Gilla 4
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej igen!

Har precis gjort ett kärt återseende i mitt gamla

Groove Street, och det var med tårar i ögonen som jag cyklade nedför vägen för att senare upptäcka att det inte alls såg ut som det brukade göra en gång i tiden, husen är ombyggda och gatan ser annorlundare ut

Är någon intresserad utav en bild så kan jag posta en här i vår tråd!

Oh boy, here we go again...

Jag kan faktiskt bekräfta att han talar

sanning, sen om han spelat de personligen eller gjort som mig; sett det via läckta videos kan jag inte svara på. Men ja, Groove st är tillbaka och Ja, det ser annorlunda ut, men du får ju oxå tänka på att detta ska va ca 20år senare...

Redigerad av Misterwhoopee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...