Jump to content

Leveransen är inne!


gta_johan
 Share

Recommended Posts

hahaha så fail, ofta man lägger upp en bild o tar credit för att man tagit den om man bara hitta den på reddit? skriv istället att man hitta bilden bara, jag e lika hype på att se detta ändå, nu är de for real liksom...

en del av mig känner mig avis på vissa av er som troligen kommer att få hem spelet redan på måndagen under dagen med posten, men jag vågar inte chansa på det, så för mig blir de nattöppet, precis som med gta iv! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är även min bild som jag postat på reddit.Ursäkta om jag inte var tydlig nog med detta men antog inte att nån skulle snoka runt och hitta bilden där :-) . Ja, jag jobbar i en GameStop affär! :-)

Redigerad av gta_johan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är även min bild som jag postat på reddit.Ursäkta om jag inte var tydlig nog med detta men antog inte att nån skulle snoka runt och hitta bilden där :-) . Ja, jag jobbar i en GameStop affär! :-)

Snubben som gjorde tråden svarade på en reply.

- "Not my photos friend. I wish I had one!"

Internet > You

Redigerad av MyStiC
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snubben som gjorde tråden svarade på en reply.

- "Not my photos friend. I wish I had one!"

Internet > You

Wait, wait, wait! There's more.

Snubben som lade upp bilderna på reddit gjorde det sent igår kväll, bilden du lade upp kom inte upp förrän klockan 10 i morse. Det är aningen suspekt, men det bevisar ingenting. Man kan faktiskt vara så trött att man verkligen måste sova. Eller så kommer inte det här forumet upp i skallen som så otroligt viktigt att posta på, vi är ju trots allt inte ett så stort forum.

Förresten, skrev jag bilderna? Plural? Jepp, snubben på reddit lade upp en bild på PS3-fodralen också. Vad hände där, glömdes den andra bilden bort?

Snubben på reddit nämner att han spelar på PS3, där hans användarnamn är Silentrebel2.

Samtidigt som du har nämnt att ditt användarnamn på PS3 är chillen2.

Inget av det här bevisar egentligen att du inte är OP, men han frekventerar väldigt mycket på typiskt amerikanska subreddits och hans mest aktiva timmar är på rätt osvenska tider.

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wait, wait, wait! There's more.

Snubben som lade upp bilderna på reddit gjorde det sent igår kväll, bilden du lade upp kom inte upp förrän klockan 10 i morse. Det är aningen suspekt, men det bevisar ingenting. Man kan faktiskt vara så trött att man verkligen måste sova. Eller så kommer inte det här forumet upp i skallen som så otroligt viktigt att posta på, vi är ju trots allt inte ett så stort forum.

Förresten, skrev jag bilderna? Plural? Jepp, snubben på reddit lade upp en bild på PS3-fodralen också. Vad hände där, glömdes den andra bilden bort?

Snubben på reddit nämner att han spelar på PS3, där hans användarnamn är Silentrebel2.

Samtidigt som du har nämnt att ditt användarnamn på PS3 är chillen2.

Inget av det här bevisar egentligen att du inte är OP, men han frekventerar väldigt mycket på typiskt amerikanska subreddits och hans mest aktiva timmar är på rätt osvenska tider.

vESj1_1251035_0.gif

Redigerad av MyStiC
  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wait, wait, wait! There's more.

Snubben som lade upp bilderna på reddit gjorde det sent igår kväll, bilden du lade upp kom inte upp förrän klockan 10 i morse. Det är aningen suspekt, men det bevisar ingenting. Man kan faktiskt vara så trött att man verkligen måste sova. Eller så kommer inte det här forumet upp i skallen som så otroligt viktigt att posta på, vi är ju trots allt inte ett så stort forum.

Förresten, skrev jag bilderna? Plural? Jepp, snubben på reddit lade upp en bild på PS3-fodralen också. Vad hände där, glömdes den andra bilden bort?

Snubben på reddit nämner att han spelar på PS3, där hans användarnamn är Silentrebel2.

Samtidigt som du har nämnt att ditt användarnamn på PS3 är chillen2.

Inget av det här bevisar egentligen att du inte är OP, men han frekventerar väldigt mycket på typiskt amerikanska subreddits och hans mest aktiva timmar är på rätt osvenska tider.

Hej eXotic,

Vad kul att du är så engagerad i mitt användande på Reddit! Känner mig nästan smickrad,mja nästan iallafall :>

Till och börja med så tog jag korten igår precis innan stängning, jag tog sedan bussen hem. Lagade lite mat och satte mig vid datorn för att ladda upp bilderna. Eftersom Reddit är ett globalt community så var det ett givet val och ladda upp mina bilder där. Efter uppladdningen så plockade jag bort mina bilder från telefonen, stängde ned datorn, tog en dusch och gick till sängs. Imorse när jag vaknade så såg jag den enorma responsen på min Reddit "tråd" och plockade en bild från forumet för att posta här, notera då att jag satt på bussen påväg till jobbet så jag plockade enbart min imgur länk och postade här på forumet. Eftersom du synat Reddit tråden och även mina poster här så bör du ha noterat vid det här laget att GTA-sajten inte är min startsida precis och jag trodde självfallet att 1 bild var nog för att släcka GTA-törsten över helgen, jag har absolut inga intentioner med att trolla eller skoja om bilden, hade jag hittat den från en annan användare så hade jag naturligtvis skrivit detta. Jag vinner helt sonika inget på att skoja om det. :) ! Gällande PS3-namnet som du såg på reddit så är det ett påhittat från min sida, jag har och kommer aldrig att heta SilentRebel2 utan vill du spela med mig så ska du lägga till chillen2 :rolleyes: . Jag hoppas det här bringar lite klarhet i det hela men har du fler frågor så får du gärna ställa dom också.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej eXotic,

Vad kul att du är så engagerad i mitt användande på Reddit! Känner mig nästan smickrad,mja nästan iallafall blush_1181011_0.gif

Till och börja med så tog jag korten igår precis innan stängning, jag tog sedan bussen hem. Lagade lite mat och satte mig vid datorn för att ladda upp bilderna. Eftersom Reddit är ett globalt community så var det ett givet val och ladda upp mina bilder där. Efter uppladdningen så plockade jag bort mina bilder från telefonen, stängde ned datorn, tog en dusch och gick till sängs. Imorse när jag vaknade så såg jag den enorma responsen på min Reddit "tråd" och plockade en bild från forumet för att posta här, notera då att jag satt på bussen påväg till jobbet så jag plockade enbart min imgur länk och postade här på forumet. Eftersom du synat Reddit tråden och även mina poster här så bör du ha noterat vid det här laget att GTA-sajten inte är min startsida precis och jag trodde självfallet att 1 bild var nog för att släcka GTA-törsten över helgen, jag har absolut inga intentioner med att trolla eller skoja om bilden, hade jag hittat den från en annan användare så hade jag naturligtvis skrivit detta. Jag vinner helt sonika inget på att skoja om det. smile_1181703_0.gif ! Gällande PS3-namnet som du såg på reddit så är det ett påhittat från min sida, jag har och kommer aldrig att heta SilentRebel2 utan vill du spela med mig så ska du lägga till chillen2 rolleyes_1184336_0.gif . Jag hoppas det här bringar lite klarhet i det hela men har du fler frågor så får du gärna ställa dom också.

Tror inte på dig förrens du skriver "GTASajten" i tråden med samma användarnamn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha lite kul var det, men skit samma, huvudsaken är att spelet är på G.

Jag var inne på min lokala Gamestopbutik för att kolla om dom har nattöppet (vilket dom f.ö inte har :huh: dom öppnar istället upp 6 på morgonen) men han som jobbar där sa att spelen skulle komma in under eftermiddagen, vafan...varför säger man så på en fredag förmiddag? jävlas med mig eller? håll det för dig själv tänkte jag.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...