Jump to content

Leveransen är inne!


gta_johan
 Share

Recommended Posts

Beslut ångest ska man skaffa PS3a på tisdagen o sätta upp på klarna konto betala i oktober eller Xbox 360 för att betala för spelet + live + internet räkningen eftersom polaren har det till 360in nu eller skaffa till PS3a för gratis nätverk utan extra kostnad :/

Jag tycker inte du ska köpa något på kredit...

Redigerad av Kebab
  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kredit beror på om du garenterat har råd att betala tillbaka och om där är någon ränta. Jag tar aldrig om det är ränta.

Jag kan faktiskt bekräfta att han talar

sanning, sen om han spelat de personligen eller gjort som mig; sett det via läckta videos kan jag inte svara på. Men ja, Groove st är tillbaka och Ja, det ser annorlunda ut, men du får ju oxå tänka på att detta ska va ca 20år senare...

21, för att vara exakt. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej igen!

Har precis gjort ett kärt återseende i mitt gamla

Groove Street, och det var med tårar i ögonen som jag cyklade nedför vägen för att senare upptäcka att det inte alls såg ut som det brukade göra en gång i tiden, husen är ombyggda och gatan ser annorlundare ut

Är någon intresserad utav en bild så kan jag posta en här i vår tråd!

Hör nu här.

Jag har inte jättemycket emot att du är mytoman, för det är bara roligt att se dig motbevisas gång efter annan. Ej heller gör det något att/om du är här och trollar, för bevisligen föder det aktivitet på forumet. Om du inte trollar utan verkligen är så efterbliven som du visar dig, finns det inget varken du eller vi andra kan göra åt det. Men lyssna nu, för det här tänker jag bara säga en gång innan det är försent. Om du någonsin vill visa dig lustig genom att spoila storyn för oss andra på ren jävelskap, då kommer du inte se skymten av det här forumet förrän andra sidan julafton. Det må låta hårt, men jag tänker inte låta min eller någon annans spelupplevelse ruineras av något stolpskott. Minsta spydiga svar på detta ger dig en hybernate till en bit in i oktober. Läs reglerna, följ dem och visa hänsyn.

Förstått?

Redigerad av Henkibojj
  • Gilla 7
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hör nu här.

Jag har inte jättemycket emot att du är mytoman, för det är bara roligt att se dig motbevisas gång efter annan. Ej heller gör det något att/om du är här och trollar, för bevisligen föder det aktivitet på forumet. Om du inte trollar utan verkligen är så efterbliven som du visar dig, finns det inget varken du eller vi andra kan göra åt det. Men lyssna nu, för det här tänker jag bara säga en gång innan det är försent. Om du någonsin vill visa dig lustig genom att spoila storyn för oss andra på ren jävelskap, då kommer du inte se skymten av det här forumet förrän andra sidan julafton. Det må låta hårt, men jag tänker inte låta min eller någon annans spelupplevelse ruineras av något stolpskott. Minsta spydiga svar på detta ger dig en hybernate till en bit in i oktober. Läs reglerna, följ dem och visa hänsyn.

Förstått?

Watch-out-we-got-a-badass-over-here-meme_1251324_0.png

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur kan du ha råd med en box + spel + live, men inte PS3 + spel?

Eller är det något jag har missuppfattat?

Var lite oluddig menar först betala Xboxen samt GTA V + Xbox live + sin internet räkning om man sen jämför med PS3an så behöver man bara betala för PS3 samt GTA V o sin internet räkning för att kunna spela online. Hoppas detta vart nu lite bättre.

EDIT: Kebab brukar oftast vara jäkligt noga med sånt när jag tar nåt på avbetalning enda jag tänkte är bara att man kan ta på mitt klarna konto o sen betala in rubbet när lönen kommer nästa månad. Men jag är inte säker ännu på hur jag kommer göra annars kan jag bara vänta tills nästa månad har inte direkt bråttom med det ändå.

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var lite oluddig menar först betala Xboxen samt GTA V + Xbox live + sin internet räkning om man sen jämför med PS3an så behöver man bara betala för PS3 samt GTA V o sin internet räkning för att kunna spela online. Hoppas detta vart nu lite bättre.

EDIT: Kebab brukar oftast vara jäkligt noga med sånt när jag tar nåt på avbetalning enda jag tänkte är bara att man kan ta på mitt klarna konto o sen betala in rubbet när lönen kommer nästa månad. Men jag är inte säker ännu på hur jag kommer göra annars kan jag bara vänta tills nästa månad har inte direkt bråttom med det ändå.

Med tanke på din ekonomiska situation (Som jag egentligen inte har någon aning om) så skulle jag gå på det billigaste alternativet: PS3.

Men egentligen så kan bara du bestämma det. Om du hellre vill lägga ut lite mer för att spela med din kompis så ska du såklart göra det.

Konsolerna kostar i princip lika mycket, så det är nog bara live-kostnaden som skiljer om jag gjort min research rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Med tanke på din ekonomiska situation (Som jag egentligen inte har någon aning om) så skulle jag gå på det billigaste alternativet: PS3.

Men egentligen så kan bara du bestämma det. Om du hellre vill lägga ut lite mer för att spela med din kompis så ska du såklart göra det.

Konsolerna kostar i princip lika mycket, så det är nog bara live-kostnaden som skiljer om jag gjort min research rätt.

Är inte rädd för att prata om min ekonomi har som sagt ett jobb så kommer ha en stadig inkomst. Kollade prisjakt o såg att PS3an var ca 400kr billigare. Som sagt ska tänka på saken :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...