Jump to content

Nytt forum: Privata angelägenheter


Hultenius
 Share

Recommended Posts

10 inlägg känns som något man skrapar ihop väldigt snabbt om man vill åt något.

kan vi inte sätta den på åtminstone 30 någonstans? Det tar ett tag innan man kommer åt det men det känns ännu lite säkrare :)

Har du stängt det för google osv också? Minns att det fanns en inställning för det. Så om du missat det av någon anledning gör det :)

Annars skitbra att det händer något :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

10 inlägg känns som något man skrapar ihop väldigt snabbt om man vill åt något.

kan vi inte sätta den på åtminstone 30 någonstans? Det tar ett tag innan man kommer åt det men det känns ännu lite säkrare :)

Har du stängt det för google osv också? Minns att det fanns en inställning för det. Så om du missat det av någon anledning gör det :)

Annars skitbra att det händer något :)

Skulle kunna se en gräns på 100 inlägg till och med. Då har man ändå hunnit "komma in i gemenskapen" lite mer. Eller? :)

  • Gilla 4
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tog mig friheten att flytta Sex till forumet också.

Varför? Det blir svårare för min globala fanskara att läsa om mina eskapader med kvinnor från öst, finns det möjlighet att skriva om sådant i trådar utan att gå offtopic i det öppna forumet, speciellt då Vardagssnack/LP&U flyttats till PA?

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför? Det blir svårare för min globala fanskara att läsa om mina eskapader med kvinnor från öst, finns det möjlighet att skriva om sådant i trådar utan att gå offtopic i det öppna forumet, speciellt då Vardagssnack/LP&U flyttats till PA?

Vi kan väl helt enkelt starta en prostitutionsupplevelsetråd, och ha kvar den i allmänt?

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funderade också på den, men tyckte kanske det var en mer allmän tråd. Men det är nog lika bra den är där med.

En del använder den som ett alternativ till LPU, vilket gör den till en privat tråd, medan andra diskuterar sex i allmänhet. Trots det vill man kanske inte riskera att någon med google framför sig ska kunna ta reda på ens åsikter, preferenser eller upplevelser. Better safe than sorry :)

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...