Jump to content

Nytt forum: Privata angelägenheter


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Jag skulle vilja höja kravet till 50 inlägg, för det är brutalt enkelt att spamma 10 noobfrågor i GTA V och sen gå tillgång till vad som helst. Var det inte alldeles nyligen som reportrar hade letat upp personuppgifter här och sedan kontaktat via telefon? :confused:

Vad var det för reportrar? Vem hade de intresse av och varför? Märkligt att leta på GTAsajten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle vilja höja kravet till 50 inlägg, för det är brutalt enkelt att spamma 10 noobfrågor i GTA V och sen gå tillgång till vad som helst. Var det inte alldeles nyligen som reportrar hade letat upp personuppgifter här och sedan kontaktat via telefon? :confused:

Håller med.

Men varför stanna där? Gör om det till ett invite-only forum.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle vilja höja kravet till 50 inlägg, för det är brutalt enkelt att spamma 10 noobfrågor i GTA V och sen gå tillgång till vad som helst. Var det inte alldeles nyligen som reportrar hade letat upp personuppgifter här och sedan kontaktat via telefon? :confused:

Nog för att kicken skriver för Arsenal Sweden, men reporter vet jag inte om jag vill kalla honom.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var det inte Aftonbladet som hade fått nys om nån story du hade?

Hahaha! :D

Nej det var ju ett jätteskämt. Jag trodde att min avslutning skulle vara tillräckligt för att folk skulle förstå att jag bara drev.

Hade det inte varit för att Aftonblaskan snokat upp tråden i fråga och kontaktat mig så hade det aldrig blivit något. En journalist skulle dyka upp i veckan tillsammans med en kameraman, jag har letat upp den sorgligaste T-shirt jag kan hitta och tränar på att sminka mig då journalisten hade en helfräck idé om att skvätta lite vatten i ansiktet på mig så det ser ut som jag gråtit och sminket smetats ut!

Lite senare så skrev mr_tobbe att han extraknäckte på Aftonbladet och att det var han som pitchat idén till chefen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med Umberto, att göra det synligt för endast invigda är både säkrast och mest logiskt. Moderatorerna avgör, och ger, naturligtvis tillträde till de som tycks lämpliga och som visar intresse av att posta där.

Hur är det nu, kan man som ny medlem se att forumet finns men att det är låst eller är det helt gömt fram tills att man postat tio inlägg?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med Umberto, att göra det synligt för endast invigda är både säkrast och mest logiskt. Moderatorerna avgör, och ger, naturligtvis tillträde till de som tycks lämpliga och som visar intresse av att posta där.

Hur är det nu, kan man som ny medlem se att forumet finns men att det är låst eller är det helt gömt fram tills att man postat tio inlägg?

Helt gömt, åtminstone när man är utloggad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...