Jump to content

Postbuggen


Kebab
 Share

Recommended Posts

Ja, när det har gått så långt att jag av rutin klickar upp ett nytt Facebook-fönster efter att jag har kommenterat något på den sidan så känner jag att det fan är dags att det blir ordning på det här. Ni vet alla vad jag pratar om och Hultenius är också medveten om problemet, även om han inte verkar tycka att det är en så stor grej.

Vi får inte särskilt många nya medlemmar längre, men de vi får lär ju bli rejält avtända när de ser hur "seg sidan är".

:evil:

Agreed. Jag har också vant mig och byter flik efter att jag postat ett inlägg, skrivit ett pm eller en statusuppdatering.

Det är mycket irriterande och dåligt för forumet och någonting bör göras åt saken så snart som möjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det här är ett oacceptabelt fel som vi har knorrat om otaliga gånger. Problemen började egentligen när vi övergick till VPS. Postande går väl an (även om det är störande) men att skicka pm och moderera när det är så här segt är ett helvete.

Forumet skulle må bra av att ha en sysadmin som tar hand om olika tekniska/strukturella bekymmer av den här typen; det är ganska uppenbart att Hultenius inte längre har tid/lust/möjlighet att sköta forumet i den grad som vore önskvärt och därför borde han fundera på att ge större ansvar till andra.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det här är ett oacceptabelt fel som vi har knorrat om otaliga gånger. Problemen började egentligen när vi övergick till VPS. Postande går väl an (även om det är störande) men att skicka pm och moderera när det är så här segt är ett helvete.

Forumet skulle må bra av att ha en sysadmin som tar hand om olika tekniska/strukturella bekymmer av den här typen; det är ganska uppenbart att Hultenius inte längre har tid/lust/möjlighet att sköta forumet i den grad som vore önskvärt och därför borde han fundera på att ge större ansvar till andra.

Problemet är att det måste vara någon han litar på personligen efter man i regel då får tillgång till allting som har med sajten att göra! Jag vet inte riktigt hur många hultan litar på här som faktisk också skulle vilja ta på sig något sådant.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Problemet är att det måste vara någon han litar på personligen efter man i regel då får tillgång till allting som har med sajten att göra! Jag vet inte riktigt hur många hultan litar på här som faktisk också skulle vilja ta på sig något sådant.

Tycker Umberto skulle passa bra just till den biten då han är nog mer insatt i det och om han skulle ha den tiden som krävs.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker Umberto skulle passa bra just till den biten då han är nog mer insatt i det och om han skulle ha den tiden som krävs.

Tack, men jag tror inte det. Jag tvivlar på att jag har tillräcklig teknisk kunskap. Dessutom anser jag att en eventuell sysadmin inte ska moderera på forumet, vilket jag hellre gör, utan endast arbeta med bakgrundsrelaterade saker. Tekniska problem, byta skin, lägga till nya smilies m.m... Kort sagt: vara reserv-Hultan.

Problemet är att det måste vara någon han litar på personligen efter man i regel då får tillgång till allting som har med sajten att göra! Jag vet inte riktigt hur många hultan litar på här som faktisk också skulle vilja ta på sig något sådant.

Stämmer.

Det bör dessutom vara en framåtsträvande och utvecklingsvillig person.

Redigerad av Umberto
äsch, onödigt att namedroppa i det här skedet.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Yes, there are problems. There will always be problems, especially in the current forum situation. The lack of decent posting, about which I hear so much these days, is one of them. And it will be resolved, as will all others, in time, as the global message board software stabilizes. We shall prevail!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...