Jump to content

100 miljoner kronor!

L_Voll
 Share

Recommended Posts

Vad skulle ni göra om ni fick en hundra miljoner kronor? Tror jag skulle fÄ sÄ jÀkla mycket Ängest. Sedan skulle jag spendera, men grejen Àr att Àven fast det Àr hur mycket pengar som helst Àr det sÄ lÀtt att göra av med. Köp ett lyxhus för alla pengar och sen har du inte rÄd att bo dÀr.

LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sidor

Hade investerat en del, sedan slutat mitt jobb och tagit familjen med mig till Afrika eller nÄtt och anvÀndt pengarna till att bygga skolor, köpa mediciner etc.

Hade ocksÄ gett 100.000:- var till alla aktiva medlemmar hÀr pÄ forumet.

Varför? Bara för att jag kan...

Redigerad av Vice.
  • Gilla 4
LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sidor

Jag hade letat efter bÀsta möjliga rÀnta och levt pÄ den. Bara 1% i rÀnta skulle ge 1 000 000 om Äret vilket skulle vara mer Àn vad som behövts. Dock sÄ lÀr man fÄ rÀtt sÄ jÀvla bra rÀnta!

Hade nog rest och köpt ganska mycket, frÀmst typ bilar och skotrar. Gjort allting jag tror Àr roligt men som Àr för dyrt.

LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sidor

Först hade jag dragit ivÀg pÄ nÄgra resor, behöver se vÀrlden lite mer. Hade sÀkert betalat min bÀsta vÀns och tjejens resa och tagit med dem ocksÄ. Sedan hade jag skaffat ett schysstare boende, fast ingen brutal lyxvilla utan nÄgot lagom för mig liksom. Hade slÀngt in majoriteten av pengarna pÄ ett sparkonto och sedan hade jag tagit ett par miljoner och investerat i smÄ egna projekt - olika hemside-idéer bl a. smile_1181703_0.gif

LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sidor

Hade skÀnkt lite grann till nÀra och kÀra fast frÀmst till mamma,pappa,syster och deras familj sen till mellersta bror. Bjudit mamma pÄ nÄ lyx kryssning satt in i diverse fonder och sparat en del till framtiden. Ja det finns sÄ mycket man kan göra och listan kan bli hur lÄng som helst.

LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sidor

Jag hade skÀnkt en hel del till familj, vÀnner och till fonder och stiftelser som arbetar med frÄgor jag sympatiserar med. Jag hade kanske startat en helt egen tankesmedja för att pÄverka politiken och opinionen. Sen hade jag köpt en paradvÄning (inte ett hus, för mycket jobb) i Schweiz eller Monaco och flyttat dit. Resten hade jag sparat eller investerat i intressanta projekt och bolag.

LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sidor