L_Voll Skrivet 16 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2011 Vad skulle ni göra om ni fick en hundra miljoner kronor? Tror jag skulle fÄ sÄ jÀkla mycket Ängest. Sedan skulle jag spendera, men grejen Àr att Àven fast det Àr hur mycket pengar som helst Àr det sÄ lÀtt att göra av med. Köp ett lyxhus för alla pengar och sen har du inte rÄd att bo dÀr. Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2011 (redigerad) Hade investerat en del, sedan slutat mitt jobb och tagit familjen med mig till Afrika eller nÄtt och anvÀndt pengarna till att bygga skolor, köpa mediciner etc. Hade ocksÄ gett 100.000:- var till alla aktiva medlemmar hÀr pÄ forumet. Varför? Bara för att jag kan... Redigerad 16 juni, 2011 av Vice. 4 Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 16 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2011 Jag hade köpt en lya i nÄgot skatteparadis och stannat dÀr. Bara levt. Inget jobb, ingen press. 1 Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2011 Jag hade lagt in alla pengar pÄ ett sparkonto, slutat mitt jobb, och levt pÄ rÀntan. Höhö. Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 16 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2011 Jag hade letat efter bÀsta möjliga rÀnta och levt pÄ den. Bara 1% i rÀnta skulle ge 1 000 000 om Äret vilket skulle vara mer Àn vad som behövts. Dock sÄ lÀr man fÄ rÀtt sÄ jÀvla bra rÀnta! Hade nog rest och köpt ganska mycket, frÀmst typ bilar och skotrar. Gjort allting jag tror Àr roligt men som Àr för dyrt. Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2011 Jag hade köpt sanslöst mycket knark, levt snabbt och sen dött hÄrt. 2 Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2011 Först hade jag dragit ivÀg pÄ nÄgra resor, behöver se vÀrlden lite mer. Hade sÀkert betalat min bÀsta vÀns och tjejens resa och tagit med dem ocksÄ. Sedan hade jag skaffat ett schysstare boende, fast ingen brutal lyxvilla utan nÄgot lagom för mig liksom. Hade slÀngt in majoriteten av pengarna pÄ ett sparkonto och sedan hade jag tagit ett par miljoner och investerat i smÄ egna projekt - olika hemside-idéer bl a. Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2011 (redigerad) Hade skaffat mig en duglig tvÄa som inte kostar allt för mycket. SkÀnkt tio miljoner till vÀlgörenhet. Satt in en hel del pÄ ett sparkonto. Edit: Oj, sÄg nu att det var hundra miljoner och inte bara en. Redigerad 16 juni, 2011 av Pixiegnom 1 Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2011 Skrivit ut mig ur arbetsförmedlingen, ... Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2011 Supit ihjÀl mig! Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2011 Köpt stora bolag med bra rullning pÄ pengarna som gÄr med vinst och bli mycket rikare. 1 Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2011 Köpt stora bolag med bra rullning pÄ pengarna som gÄr med vinst och bli mycket rikare. Ditto. Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2011 Hade skÀnkt lite grann till nÀra och kÀra fast frÀmst till mamma,pappa,syster och deras familj sen till mellersta bror. Bjudit mamma pÄ nÄ lyx kryssning satt in i diverse fonder och sparat en del till framtiden. Ja det finns sÄ mycket man kan göra och listan kan bli hur lÄng som helst. Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2011 Beror vÀll lite pÄ.. Jag hade försökt köpa bolag, jag med. Och köpt saker som jag vill ha, dock inte allt jag vill. Hade nog köpt saker i omgÄngar om vi sÀger sÄ! Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2011 Anlita nÄgon som kan siffror, investera i nÄgon ball affÀrsidé och sen leva av det resten av livet. Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 17 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2011 (redigerad) Skulle troligen leva ett ganska vanligt liv, med vetskapen att jag inte behöver oroa mig för ekonomin. Köpa lite grann skulle jag göra ocksÄ, och investera lite grann. Redigerad 17 juni, 2011 av Bebben Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2011 Jag hade skÀnkt en hel del till familj, vÀnner och till fonder och stiftelser som arbetar med frÄgor jag sympatiserar med. Jag hade kanske startat en helt egen tankesmedja för att pÄverka politiken och opinionen. Sen hade jag köpt en paradvÄning (inte ett hus, för mycket jobb) i Schweiz eller Monaco och flyttat dit. Resten hade jag sparat eller investerat i intressanta projekt och bolag. Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 17 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2011 Jag hade investerat i en mÄlvak, tvÄ mittbackar, tvÄ ytterbackar, en defensiv innermitt, tvÄ yttrar och en striker. Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 17 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2011 Köpt min mor ett hus, anlitat folk som fick investera i företag och försökt fÄ pengarna att vÀxa sÄ jag slipper jobba helt och hÄllet. Sen köpt leksaker! à h vad tanken Àr god! Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2011 Ni som skulle ha slutat jobba, vad skulle ni göra annars? Ni kan knappast "bara vara" 16 timmar om dagen 365 dagar om Äret. Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Recommended Posts