Jump to content

Hemligt spel!


simonracer
 Share

Recommended Posts

Rolig snilleblixt någon fått

Obs. Det är ej utannonserat än!

Tidningen Gamereactor skall släppa info om ett nytt spel, men dom får inte visa omslaget eller säga något om spelet förens den 15:e!

"tidningen släpps den 17 mars och att vi får visa upp det räta omslaget först den 15:e."

Pixel bild:

http://www.gamereactor.se/blog/petter/187685/#comments

Suddig Bild:

http://min.us/mvkFuWb#1

Skulle vara lite magiskt om det var ett GTA V som var på väg, men chanserna på det är väl inte sådär skyhöga.. :P

Redigerad av simonracer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser nästan ut som om det skulle kunna vara Minecraft i den suddiga bilden... Men att sudda ut någonting med så stora 'pixlar' är ju förödande. Det ser helt annorlunda ut. Ser en figur som håller i en yxa i den suddiga bilden men har svårt att tro att det är så bilden egentligen ser ut.

Mest troligt Just Cause 3, som några nämnt i kommentarerna. Vore väldigt random om det vore något större spel än det. Vem skulle vilja utannonsera en mycket efterlängtad uppföljare i en Gratis Svensk speltidning om inte en Svensk spelutvecklare? Ingen, that's who.

Finns inte en chans att det är GTA "5" heller. :P

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är en man(99%) med grön/grå luvjacka och matchande keps/mössa som tittar ut på något. Han har även en ryggsäck/koger/vapen/annat på ryggen.

Det som har setts kan inte o-ses! Är helt säker på att det här stämmer. Hade dock aldrig sett det själv, jag tyckte först det såg ut som en inzoomning av Sam Fishers ansikte (Splinter Cell). :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det som har setts kan inte o-ses! Är helt säker på att det här stämmer. Hade dock aldrig sett det själv, jag tyckte först det såg ut som en inzoomning av Sam Fishers ansikte (Splinter Cell). :P

Jag med, förutom att det är blått i mitten. Det blåa fick mig istället att tänka på Ghost Recon, men det känns inte så troligt då de redan har ett utannonserat spel på gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...