Jump to content

Hemligt spel!


simonracer
 Share

Recommended Posts

Inte så värst hemligt med ett spel som alla visste var under utveckling opch som har rapoterats i annan tidning tidigare. <_< Men jag ser mycket fram mot Prey 2 så det här ska bli kul. :)

Någon som kan ändra titlen på tråden?

Men va? Det har väl aldrig utannonserats att en uppföljare är under utveckling tidigare? ohmy_1182776_0.gif

Har för mig att spelet sålde så pass dåligt att planerna lades ner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men va? Det har väl aldrig utannonserats att en uppföljare är under utveckling tidigare? ohmy_1182776_0.gif

Har för mig att spelet sålde så pass dåligt att planerna lades ner.

Nix. Direkt efter första spelet släptes så berättade de att de höll på att arbeta med Prey 2 samt igen 2008 när Radar Group bildades.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rykten säger att man kommer spela som den ända mänskliga bounty huntern på en främande planet och jaga "brottslingar" år varelserna som anföll jorden. Jag hoppas verkligen att det ligger mer till det än så för det där låter inte som vad jag vill ha ut av Prey 2. Jag gillade att man i ettan spelade en helt vanlig människa som kämpade för att rädda kvinnan han älskade och att man helatiden kände sig underlägsen fienderna. Denna övermäktiga hord av rymdvarelser vars teknik är långt bortom vad vi kan tänka oss, som vill skörda oss.

Men ska man nu spela en tugg bounty hunter på en främande planet... det gör mig lite osäker. Hoppas att det blir bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...