Jump to content

Hemligt spel!


simonracer
 Share

Recommended Posts

När jag gjorde lite auto-justeringar på bilden så fick jag fram en fläck, som ser ut lite som en explosion.

Nu ser man ju att han har lite gear hängandes runt midjan. Nu tippar jag på Just Cause 3 all the way! Han ser inte ut att ha Sam Fishers klassiska nigh vision mask på huvudet, och det ser ut som om han håller i en sawed off shotgun, inget en stealth agent skulle använda direkt.

Nicely Done :)

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu ser man ju att han har lite gear hängandes runt midjan. Nu tippar jag på Just Cause 3 all the way! Han ser inte ut att ha Sam Fishers klassiska nigh vision mask på huvudet, och det ser ut som om han håller i en sawed off shotgun, inget en stealth agent skulle använda direkt.

Nicely Done :)

Tänker också lite på Just Cause.

0_1203412_0.jpg

Men färgerna stämmer inte riktigt och JC2 släpptes ju förra året.sad_1182040_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror på ett nytt Resident Evil... Man kan ju alltid hoppas efter hur jävla skit 5'an va!

Helt otroligt!

Du är fan den första jag hör säga det!

Trodde bara det var jag som tyckte det sög våta sockar.

Det var inte zombies i spelet, det var högteknologiskt utrustade snubbar som tänkte mer logiskt än vad jag gjorde!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller lite med. Jag gillade 4:an och 5:an men där var inga zombies och det gjorde att det inte kändes Resident Evil heller. Heh, tillochmed filmerna känns mer Resident Evil.

Hoppas att nästa reboot (6:an) blir tillbaka till rötterna igen.

4 > 5

fast

2 > alla i serien, nuff said!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Told ya...mf_doof_1186830_0.gif

gamereactor83_239491_1203946_1.jpg

Tidningen Gamereactor skall släppa info om ett nytt spel, men dom får inte visa omslaget eller säga något om spelet förens den 15:e!

"tidningen släpps den 17 mars och att vi får visa upp det räta omslaget först den 15:e."

>eller säga något om spelet förens den 15:e!

>något om spelet förens den 15:e!

>förens den 15:e!

>15:e!

Det är 14'e idag ju :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tidningen Gamereactor skall släppa info om ett nytt spel, men dom får inte visa omslaget eller säga något om spelet förens den 15:e!

"tidningen släpps den 17 mars och att vi får visa upp det räta omslaget först den 15:e."

>eller säga något om spelet förens den 15:e!

>något om spelet förens den 15:e!

>förens den 15:e!

>15:e!

Det är 14'e idag ju :(

Klockan 17:22 var bara 38 minuter för tidigt i en tidszon :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...