Jump to content

Den morbida dödstråden™


Umberto
 Share

Recommended Posts

Vänta va?

Dog inte han för längesen?

Och säsong 2 finns redan?.....

Nej, han dog aldrig. Han fick diagnosen cancer för länge sedan. Ett tag såg det ut som att han skulle bättra sig, så man gjorde en special-säsong i väntan på att han kunde återvända. Det är inte riktigt en säsong 2 då den bara är på sex avsnitt och utspelar sig innan säsong 1 (och, som nämnt har den ett annat namn). Sedan blev det klart att han inte skulle bättra sig så man började planera nästa säsong med Liam istället. Och, ptja, nu blev det väl helt och hållet klart att han inte kommer tillbaka till serien, så att säga. :(

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm, jag är typ en månad sen men jag fick just höra att Zyzz har dött. Vet inte om det är någon här som visste vem han var, men han var en australiensk bodybuilder som var känd genom och ofta kallad för kungen av /fit/ på 4chan, främst p g a hur han gick ifrån att vara en lång och smard nörd till en stor bodybuilder, och även då han ofta ansågs ha väldigt estetiskt perfekta dimensioner. Spred ganska bra med kunskap på 4chan och var en rätt skön person om än lite för utseendefixerad. RIP!

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Steve Jobs är död

Teknikjätten Apple meddelade natten till torsdagen svensk tid att grundaren Steve Jobs har avlidit. Jobs avgick som vd i augusti i år efter flera års kamp mot sin cancersjukdom. Jobs dog på onsdagen 56 år gammal. Han har beskrivits som visionär och under hans ledning har företaget utvecklat storsäljare som Ipod, Iphone och Ipad.

Frid över hans minne.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Lame krasch ändå, Kennys såg hårdare ut.

Hur fan kan du bara säga så? Vet du vilka krafter det rör sig om när en F1-bil krockar? Spelar ingen roll hur krashen ser ut, minsta lilla stöt kan ta kål på dig när du sitter bakom ratten om du har otur. Det är ofta de krasher som ser ofarliga ut som är allra farligast.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Renard Inte för att va taskig men det var en Indy Car bil som krocka. Lite skillnad på Indy och f1. Indy Car kör dem på ovala banor och f1 kör dem på vanliga banor. Och ja jag håller med dig renard.

Frus om du tyckerden där kraschen var lame så tycker jag du ska söka på Robert kubica crash Montreal

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Renard Inte för att va taskig men det var en Indy Car bil som krocka. Lite skillnad på Indy och f1. Indy Car kör dem på ovala banor och f1 kör dem på vanliga banor. Och ja jag håller med dig renard.

Frus om du tyckerden där kraschen var lame så tycker jag du ska söka på Robert kubica crash Montreal

Indy Car bilar går oftast snabbare än F1 bilar just för att dom kör runt i en Oval.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tråkigt det som hände, men jag har alltid tyckt, är man med i leken får man leken tåla. Jag menar, bilar som åker runt i flera 100k/hm i timmen, någongång kommer något dödsfall. Så det är ingen stor chock att någon dör. Många sporter som är så, fighting och liknande också. Det är inte konstigt att någon dör när det gäller farliga sporter.

Menar att krashar och skador är oundvikliga.

Anyway, r.i.p!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...