Jump to content

Vädertråden!


Umberto
 Share

Recommended Posts

Otroligt gött väder, känns som man är utomlands. Klockan är 1 på natten, sitter med båda fönsterna öpppet och det är så sjukt varmt

Satt ute i parken i nån timme med lite polare och snackade, väldigt mysigt att kunna sitta i shorts och tisha utan att frysa!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här har det varit sol och 25+ varje dag i nästan en vecka nu = sommarfeeling. Personligen är jag emellertid lätt ambivalent inställd till det hela - visst, är det trevligt med lite värme och lättklädda ladies men innerst inne är jag inte någon högsommarmänniska och mår/fungerar inte optimalt när det är så här varmt (och ljust). Det blir inte bättre av att man är fast i stan och sitter inspärrad på skola/jobb dagarna i ända. D: Till helgen har de dock utlovat regn och svalare vindar. :yes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Norrköping, jag har lämnat Stockholm :(

Skumt, men det är väldigt skiftande väder. Ena stunden är det sol och lite senare haglar det, sen är det sol igen.

Lustigt, bara två mil bort är det T-shirtvarmt och jättesoligt. Lite blåsigt bara, men det står man ut med. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Vädergudarna verkar ha gått in för att det ska vara sol och varmt på vardagarna, då man är på jobb, men regn och rusk på veckosluten. Hela veckan har det varit fint väder men idag öser det förstås ner regn och mer har utlovats till veckoslutet. Samma visa var det förra veckan. Rats!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...