Jump to content

Vädertråden!


Umberto
 Share

Recommended Posts

Det verkar vara varrannandags väder just nu. I förrgår var det varmt, i går var det kallt, idag är det varmt och imorgon ska det bli grått igen (enligt vår förutspående high-tech termometer).

Fishy.

Samma här, i veckan som var så var det grått och tråkigt. I lördags var det soligt och jättevarmt, igår var det grått fast med lite inslag av sol mot kvällskanten. Idag lyser solen och det är knappt ett moln på himlen. :wub:

Visserligen perfekt tajming på vädret, i lördags behövdes det sol och det fick vi, idag vill jag ha sol eftersom vi har träning och det har vi fått. Så jag ska hoppas på sol imorgon med så får vi se hur det blir.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blir ju för fan deprimerad när man talar om det runkväder som råder. Konstant molnighet, kyla och nederbörd summerar denna skitvår rätt bra!

Tack vare mitt bittra uttalande förra veckan verkade Tor bestämma sig för att ge igen och med ett avgrundsvrål slog åskjäveln ned och förstörde brorsans dator, vårt modem och troligtvis vår router.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack vare mitt bittra uttalande förra veckan verkade Tor bestämma sig för att ge igen och med ett avgrundsvrål slog åskjäveln ned och förstörde brorsans dator, vårt modem och troligtvis vår router.

Vill minnas att ni förlorade datorn till åskan för något är sedan också, kan det stämma? Hur som helst väldigt jobbigt. Tur i alla fall att solen tittar fram så att man inte segar framför datorn lika mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill minnas att ni förlorade datorn till åskan för något är sedan också, kan det stämma? Hur som helst väldigt jobbigt. Tur i alla fall att solen tittar fram så att man inte segar framför datorn lika mycket.

Japp, två gånger har vi förlorat datorn, två gånger har vi förlorat vårt modem. Ändå så försöker vi dra ur kablarna när vi väl ser att ett åskväder är annalkande. ^_^ Utsatt ställe...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Senaste gången jag drabbades av åskväder var när jag spelade WoW för ungefär ett år sedan och strömmen gick. Det var lite jobbigt eftersom, trots att strömmen kom tillbaka efter cirka fem minuter, det tog flera timmar innan internet kom tillbaka... Min kväll var mer eller mindre förstörd, men datorn fungerade i alla fall!

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...