Jump to content

Call of Duty: Black Ops


_ThuuG
 Share

Recommended Posts

Älskar Black Ops... Har overall bara gått bra...

Kan inte komma på en sak jag tycker illa om. Älskar alla banor (alla dem jag kört... Har fortfarande inte spelat alla), älskar singleplayer storyn och banorna, älskar multiplayerns currency... customization.

Är positivt överaskad. Jag var väldigt hypad och visste att det skulle bli mycket bra... Men jag trodde inte att det skulle kännas så annorlunda från MW2... och att det skulle vara såhär bra.

So ghuys. Vilken är er favoritbana... Ni borde fått lite känn på det såhär andra dagen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Level 44, spelar mer senare.

Fick en 41/1 streak förut, konstigt nog syns den inte på statsen. dry_1185149_0.gif

Eftersom min kopia kom idag med min nya dator lanade jag och min kompis från iförgår kväll till idag och vi har spelat rätt mycket cod, Vi blev lvl 20 Prestige 1 och körde igenom Single Player campaign (den var faktist riktigt bra :))

Fick du den med hjälp av killstreak? Killstreak kills räknas inte på din killstreak längre :)

Redigerad av Ante_freeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skojar dom eller? Kollade nyss deras hemsida och de verkar inte ens ha någon webshop. Jag som trodde vi levde på 2000-talet.

Kan tänka mig att det är ett ganska smart drag ändå, då det är svårt att handla något i den butiken utan att komma ut med en kasse filmer, batterier, vattenkokare och dylikt. :P

Oj, det här blev ju helt offtopic. Nåja, jag tänker testa det här spelet i singleplayer. Har aldrig spelat CoD ( :o ) och jag måste känna på det innan jag köper det. :P

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...