Jump to content

Call of Duty: Black Ops


_ThuuG
 Share

Recommended Posts

Hundarna ser ut att vara extremt overpowered, ser värre ut än vissa killstreaks i MW2. Detta får de fixa till releasen.

Nog ska man väl ändå få ha lite övertag någon enstaka gång? Allt ska hela tiden vara så balanserat att till slut har man ju ingenting som sticker ut, som är bra eller något.

"Treyarch, jag dog, vad tänker ni göra åt det?" känns det lite som.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hundarna ser ut att vara extremt overpowered, ser värre ut än vissa killstreaks i MW2. Detta får de fixa till releasen.

Well, tänk på att dem är en av dem valbara högsta killstreak rewardsen... Du måste få 11 kills för att få den. Också viktigt att tänka på är att du i Black Ops måste få alla kills med ditt vapen eller equipment för att det ska räknas mot killstreak rewards... Därför är det mycket svårare att få så höga killstreak rewards.

Dessutom så är det en intern beta. Folket som spelet börjar väl känna på spelet och hur allting funkar, så de kanske inte är helt uppmärksamma på allt som händer... Och så är det ju inte säkert att dom kan den bästa taktiken mot hundarna...

Det lär nog inte vara så farligt när spelet kommer ut.

DESSUTOM så tyckte jag inte att det var så farligt många kills hundarna gav. Inte var det väl mer än 10 st? Så många kills kunde hundarna ENKELT ge en i World At War. Nja jag tycker inte att du ska vara orolig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tror fortfarande att detta spel kommer floppa som mw2 :(

Dude lägg av. MW2 floppade inte. Det är det snabbast säljande spelet genom tiderna - Det har inte floppat alls!

Black Ops kommer sälja ännu bättre!

Sedan att det mycket möjligtvis kommer att vara en del buggar och obalanserat och sådär är väl självklart...

Men Treyarch är bättre på att stödja deras spel och communityn efter release...

Dessutom så kan man nu om man inte vill spela mot motståndare online göra multiplayer själv mot bottar, eller även multiplayer med / mot kompisar med bottar. Det finns ingen risk att Black Ops kommer "floppa".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fattar inte heller hur du kan skriva att MW2 har floppat. Det har sålts jävligt mycket. Visst suger det att det inge kommer några updates också, men Treyarch är förhoppningsvis bättre på den fronten.. Black ops har ju inte heller några större problem i och med att MoH ser ut som en MW2 kopia med BD2 inslag.. Vet inte om DICE har utannonserat något nytt battelfield än, så. Men det känns som Black Ops kommer bli bra, och att det absolut inte kommer floppa i och med att det har dedikerade servers..

Visst kommer inte folk köpa Black ops direkt, men på längre sikt kommer dem nog byta. Pga MW2 inte har dedikerade servers, så det inte går att spela clan wars, eller något sånt i det. Det är ju vad tror iaf.. Black ops kommer nog bli större än MW2 och MoH tillsamans, tror jag iaf. Eftersom folk kommer byta till black ops ifrån båda.

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och om ni inte visste det, så har pre-orders till Black Ops redan slagit MW2. Det var typ 2 veckor sedan det hände.

Nej det var flera månader sedan. 1 / 1½ månad sedan minst. :)

Det var en av grejjerna jag syftade på när jag menade att det kommer sälja mer. Inte nödvändigtvis mer sammanlagt, men definitivt snabbare...

Det har inte heller bara mer pre-orders än vad MW2 hade vid detta skede, utan det har också mycket högre customer awareness... Dvs hur många och hur mycket folk vet om spelet. Eftersom att MW2 var så jävla stort så hjälper ju det bara Black Ops ännu mer.

Alltså mycket möjligt kommer det att slå världsrekordet som MW2 satte... Snabbast säljande underhållningsprodukt/tjänst någonsin..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dude lägg av. MW2 floppade inte. Det är det snabbast säljande spelet genom tiderna - Det har inte floppat alls!

Black Ops kommer sälja ännu bättre!

Sedan att det mycket möjligtvis kommer att vara en del buggar och obalanserat och sådär är väl självklart...

Men Treyarch är bättre på att stödja deras spel och communityn efter release...

Dessutom så kan man nu om man inte vill spela mot motståndare online göra multiplayer själv mot bottar, eller även multiplayer med / mot kompisar med bottar. Det finns ingen risk att Black Ops kommer "floppa".

MW2 floppa inte på det sättet det sålde ju rätt bra men det var ju pga cod4.

Men i just gameplay så floppa MW2 IMO, vilken tattare som helst kunde logga in och få 64 kills och dö 0 gånger vilket iallafall jag tycker inte är kul alls :)

Edit: och så finns de hur många hackade servrar som helst ifall man går in på 10 servrar så är 2 av dom hackade :(

På pc då

Redigerad av eminem33
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MW2 floppa inte på det sättet det sålde ju rätt bra men det var ju pga cod4.

Men i just gameplay så floppa MW2 IMO, vilken tattare som helst kunde logga in och få 64 kills och dö 0 gånger vilket iallafall jag tycker inte är kul alls :)

Edit: och så finns de hur många hackade servrar som helst ifall man går in på 10 servrar så är 2 av dom hackade :(

På pc då

Där håller jag inte med dig. Vem som helst kan inte få 64-0 i stats, det behövs ju fortfarande skills, visst det behövs inte lika mycket skills men ändå. Du får inte 64-0 första gången du spelar spelet. Visst, 10-0 kan du nog få, men du måste ju vara jävligt grym ändå, tycker jag då. Visst är spelet lätt, men dem andra spelarna är ju bättre med.

Att det är hackade servers kommer ju försvinna i black ops, pga att det just har dedikerade servers, så det kommer du nog inte råka ut för på samma sätt i black ops. Där du kan välja servers, så hittar du en med en fuskare, byter du helt enkelt, inte svårare.

Visst, cod 4 hjälpte mw2, men du kan ju inte säga 50% som köpte spelet köpte det pga cod4. I så fall blir det ju så på alla spel. 50% köpte san andreas för vice city var bra, 50% köpte IV för att san andreas var bra.. Visst kan det ha hjälpt, och så blir det i serier med spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Vet inte om det var det som Ante länkade. Men i Black Ops zombie-mode grejen så kan man spela som fucking JFK, Nixon och Fidel Castro. Epic. (Vad jag har förstått iaf.)

Var det jag försökte länka :)

Den vid jag länkade spelade personen som JFK i Pentagon och zombiesarna hade skjorta och slips :D

Budskapet var det samma så :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...