Jump to content

Call of Duty: Black Ops


_ThuuG
 Share

Recommended Posts

Call of Duty: Black Ops

Många av er intresserade har säkert redan hört om det. Ett nytt Call of Duty har annonserats, och denna gång är det Treyarchs tur. Här kan ni diskutera spelet istället för att göra det i Modern Warfare 2-tråden.

Såg precis att det kommit en ny teaser trailer. Själv tycker jag att det såg rätt coolt ut, även om man inte ser så mycket egentligen. Jag hoppas att detta blir bra.

Teaser trailer 1:

http://www.youtube.com/watch?v=w0n0QKGKQCc

Teaser trailer 2:

http://www.youtube.com/watch?v=RbjBkCj2U1Y

Reveal Trailer 1:

http://www.youtube.com/watch?v=Xv6U7IqNis8

GT Pop-Block:

http://www.gametrailers.com/video/gt-pop-block-call-of/65166

Officiell sida:

http://www.callofduty.com/blackops/

---------

Så ja, diskutera på! :)

Redigerad av _ThuuG
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror det blir en flopp. Och att dem kommer fucka upp BO som med MW2

Ursäkta mig men hur kan man ha fått den uppfattningen bara en dag efter att spelet annonserats, och bara en teaser-trailer? Själv tror jag att det kommer bli bra, jag gillade World at War väldigt mycket. :(

Redigerad av Bebben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte samma människor som arbetar på BO.

Plus, hur är MW2 en flopp?

Tror han syftar på allt jävla lagg som finns på MW, alla OP killstreaks och vapen samt att alla p12or springer runt med Danger Close, Thumper & GL på sitt primary sen så kör de Scavenger på det.. Tror aldrig jag ragequitat på ett spel lika mycket som jag ragequitat på MW2.. :( Men förutom det så tycker jag det är ett bra spel så det är väl egentligen inge flopp, mer några grejer man skulle kunna fixa imo! :(

Jag kommer nog köpa Black Ops om infon som stod på hemsidan stämmer, Dedicated servers, nya zombies och inga fler supermans med comando! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror han syftar på allt jävla lagg som finns på MW, alla OP killstreaks och vapen samt att alla p12or springer runt med Danger Close, Thumper & GL på sitt primary sen så kör de Scavenger på det.. Tror aldrig jag ragequitat på ett spel lika mycket som jag ragequitat på MW2.. :( Men förutom det så tycker jag det är ett bra spel så det är väl egentligen inge flopp, mer några grejer man skulle kunna fixa imo! :(

Jag kommer nog köpa Black Ops om infon som stod på hemsidan stämmer, Dedicated servers, nya zombies och inga fler supermans med comando! :(

Spelet är så sjukt obalanserat. Bara OP vapen och massa killstreaks som äger allt. Jag blir bara irriterad när jag spelar och stänger av efter 10 min.

Spawn systemet är ju också ett skämt. Usch, allt är bara ihop blandat i en stor gröt. IW har ju bara smällt ihop massa skit och släppt spelet, och det gör det obalanserat. Har lust att bryta skivan när man blir dödad av någon som kör pipen med danger close. Sen dom här idioterna som spammar noob-tube.

Och ska inte börja snacka om alla glitchar som finns/funnits.

Skit spel imo, MW var bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MW2 är inte en jävla flopp det är bara dåligt testat/gjort före release

Det är många som spelar MW2, så säg inte det är en flopp. Jag spelar ännu därför att jag skiter i mitt kd så jag kan ha kul, jo jag kan rage quitta ibland ändå.

Redigerad av ViolentLag
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg videon nyss (för ca en timme sedan)... Ser riktigt spännande ut imo. Verkar vara upplagt lite som Assassins Creed... Vet inte om det är bra eller dåligt. Låter bara spännande. Vi får se hur det blir.

Jag är mest intresserad över om det kommer att finnas något Nazi Zombies då. Jag hoppas (och tror) verkligen det. Visserligen kanske det inte kommer att heta nazi zombies. Men så länge det kommer tillbaka i en liknande form så får det heta vad det vill.

Plus, Call Of Duty är inte dött förens efter detta spel, IMO. Det dör först när de två andra spelen kommer ut. Activision har ju satt ut två nya andra studios som även dom ska göra CoD-spel. Ett skulle väl vara ett "Action adventure" och ett annat ett MMORPG... Något utav dom skulle vara helt i tredje person. Det är där det tar stopp enligt mig. Och det är inte mest IWs fel... Det är Activisions fel. MW2 hade nog varit bättre om de sluppit Activision, eller om de fick jobba lite mer som de gjorde med CoD 4 (eller som Treyarch gjorde och gör med CoD WaW)... Möjligtvis en mer öppen beta innan release, och så att vara snabb på att patcha.

Hur det blir med IW i framtiden får vi se. Mycket möjligt att dom lägger ner efter Map Pack 2, har jag hört... Med tanke på att 20+ anställda stuckit... Och det är personer som var högt uppsatta i företaget.

Men Black Ops, som sagt... Ser spännande ut. Vill se lite gameplay, och så ha Zombies bekräftat... Sedan är det ett givet köp. Möjligtvis även Special Edition, om det är roligare och kostar mindre än vad MW2s Prestige Edition kostar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...