Jump to content

Call of Duty: Black Ops


_ThuuG
 Share

Recommended Posts

Nej, spelet kommer väl ut i år, i höst. 9 November 2010, inte 9 Oktober 2011.

Samma releasedatum som MW2, fast ett år senare.

Och ja explosionerna ser inte speciellt bra ut. Inte 2005dåliga, men absolut 2007/2008. Men det är ju för att det är en gamal spelmotor också. Ingenting jag stör mig på. Jag tycker att grafiken är alldeles acceptabel i de senaste CoDspelen

Nej det här blir nog skitnajs ska ni se.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte en chans att någon typ av zombie-hord "nazi-zombies" läge inte finns med. Det är näst in till bekräftat.

By the way. Har ni sett den virala hemliga finurliga marknadskampanjen Activision/Treyarch gör för spelet? Det handlar om organisationen GKNova6 och det är enormt spännande. Dessutom så verkar det då att ha att göra med storyn i själva spelet, eller storyn i co-op uppdragen, som isf antagligen är någon typ av zombieläge.

Admin / Founder på CallOfDutyZombies.com fick med många andra admins från andra sidor fick åka till Treyarch och få en preview av Black ops. När han var där (om det var innan han skulle få previewn eller efter vet jag inte) så fick han en väska av någon, innehållande en hel del dokument och andra saker.

Läs mer här. Spännande som fan, som sagt.

http://callofdutyzombies.com/forum/viewtop...?f=16&t=373

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske fel tråd nu men det handlar ju även om CoD. Såg på FZ att dem hade en nyhet för dem som vill jobba med näst kommande CoD spel.

Hos branschsajten Gamasutra meddelas att nya Call of Duty-utvecklarna Sledgehammer Games söker efter mängder med nytt folk för deras kommande FPS-krig. Jobben beskrivs som "en möjlighet som kanske aldrig kommer tillbaka" och de sökande kommer få äran att jobba med "den mest framgångsrika FPS-serien i spelhistorien".

Inga små ord, här inte. Sledgehammer är en relativt ny Silicon Valley-baserad studio som skapades förra året av Visceral Games-avhoppare. På deras officiella webbsajt hävdar de att deras anställda tillsammans har över 300 miljarder års erfarenhet av spelutvecklande.

Nyhet

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ganska intressant intervju:

Ska bli intressant att se vad de har att erbjuda i Co-Op och MP, givetvis hoppas jag på en mustig, saftig singleplayer campaign också. Uppskattar Singleplayer mycket hos många spel till skillnad från vissa som helt ignorerar det och bara fokuserar på Multiplayer.

Redigerad av Bebben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, man skulle kunna säg till dem att ta ut all skit tex Noobtubes, commando mm ;)

Comando är borttaget!

Ganska intressant intervju:

Ska bli intressant att se vad de har att erbjuda i Co-Op och MP, givetvis hoppas jag på en mustig, saftig singleplayer campaign också. Uppskattar Singleplayer mycket hos många spel till skillnad från vissa som helt ignorerar det och bara fokuserar på Multiplayer.

Riktigt nice trailer, ska bli kul att spela både SP,MP och Co-op! :(

Det här spelet måste ju bli bättre än MW2!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Knappast 300 miljarder år. Men säkert 300 år, eller 300 miljarder timmar.

Inte 300 miljarder timmar heller, det är ungefär 34 223 135 år. Om de skulle ha 10 000 anställda skulle varje anställd behöva 3422 års erfarenhet. ;) 300 år låter rimligt, 30 pers med 10 års erfarenhet.

Redigerad av _ThuuG
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...