Jump to content

Call of Duty: Black Ops


_ThuuG
 Share

Recommended Posts

Har en fråga hur många av alla CoD spel har Captain price vart med i nu? Såg han i första trailern på detta spel. Dör han aldrig?

I det här spelet? Det måste jag kolla.

För övrigt har han väl varit med i Call of Duty, Call of Duty 2, Call of Duty: Modern Warfare och Modern Warfare 2, de jag känner till iaf.

EDIT: Var i trailern? Kan inte se honom. Sedan är det ju Treyarch som gör spelet, de brukar inte ha Cpt. Price med i sina spel. Även om han är awesome. ;)

Redigerad av Bebben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I det här spelet? Det måste jag kolla.

För övrigt har han väl varit med i Call of Duty, Call of Duty 2, Call of Duty: Modern Warfare och Modern Warfare 2, de jag känner till iaf.

EDIT: Var i trailern? Kan inte se honom. Sedan är det ju Treyarch som gör spelet, de brukar inte ha Cpt. Price med i sina spel. Även om han är awesome. ;)

Tror det var andra eller tredje man ser han hoppa fram eller om det var över.

Mark: Är du säker på de de senaste CoD spelen jag har spelat så har det stått hans namn och likt som fan i de två senaste cod spelen. Ska även försöka leta fram den trailern.

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju givetvis inte, som Mark säger, samma Price i alla spel. Men hans karaktäristiska mustasch och hans personlighet är ju ungefär samma. Det spekuleras ju, enligt Call of Duty Wiki, att Price i de gamla spelen skulle kunna vara Cpt. Price i Modern Warfare-seriens mor- eller farförälder. Ej bekräftat dock, och jag tvivlar på att så är fallet men man kan ju diskutera.

Redigerad av Bebben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

;)

Det är klart att i Modern Warfare 1 och 2 så är det samma Price. Men i de äldre spelen så spekuleras det, som Bebben säger, att den Captain Price vi lärde känna i t.ex Call of Duty 1 är en farförälder till den moderna Price.

Jo, jag förstod det. Jag sa bara att det är samma Price i MW1 som det är i MW2 då det inte verkade som att SilentViper visste det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Jo, jag förstod det. Jag sa bara att det är samma Price i MW1 som det är i MW2 då det inte verkade som att SilentViper visste det.

Sorry för gammalt svar. Jo jag visste det att det var samma från MW1 som är i MW2. Men det måste väl va samma från CoD 2 då det är samma röst skådis. Eller ja så kanske det är väl en farföräldrer till han som är med i MW1 och MW2. *SPOILER*

Men dog han aldrig i MW1 i slutet när han vart skjuten eller vad han nu vart. När han tog vapnet och kastade den till spelaren som man spelar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sorry för gammalt svar. Jo jag visste det att det var samma från MW1 som är i MW2. Men det måste väl va samma från CoD 2 då det är samma röst skådis. Eller ja så kanske det är väl en farföräldrer till han som är med i MW1 och MW2. *SPOILER*

Men dog han aldrig i MW1 i slutet när han vart skjuten eller vad han nu vart. När han tog vapnet och kastade den till spelaren som man spelar?

Nej, Price

överlever det och man träffar honom sen i MW2.

Redigerad av Flaskan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oh där ser man hade för mig det var samma röst skådis till Price. Men men där ser man ;)

Trodde jag också först innan jag spelade CoD2 bara för några veckor sen. :o

Dock kan jag inte tänka mig att han är med i Black Ops. Det skulle liksom.. inte passa in. Price är ju lite av en symbol för IW på något sätt. Skulle inte tro att Treyarch skulle ta med honom i BO. Jag är ganska säker på att han som folk menat är Price i trailern inte är det heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Jag har aldrig spelat ett CoD-spel! :lol:

Ska låta det här bli mitt första, det såg fett ut!

Rekommenderar att du spelar CoD 2 också, det är något speciellt med det spelet! Å andra sidan tycker jag att du ska spela alla. Om detta blir ditt första lär dock inte spela så stor roll så länge du kör MW1 och MW2 i rätt ordning. :o

Redigerad av _ThuuG
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...