Jump to content

Call of Duty: Black Ops


_ThuuG
 Share

Recommended Posts

Jo, jag tycker att alla de nya banorna är bra. Tycker minst om Drive-In för den är så öppen och kaos. Men jag har inte spelat den tillräckligt för att ge en ärlig uppfattning. Just nu tycker jag mest om Silo och Hangar 18. Hazard är bra den också men lite i en egen liga då det är en remake av en bana från World at War. Den lämpar sig bäst till TDM och kanske någonting annat också, men Domination var mest jobbigt.

Mjo, i Domination gäller det att få B-flaggan först, för sen är den riktigt svår att ta över eftersom den ligger så öppet och mitt i allting.

Var Drive-In den som liknade Trailerpark? Den ser ju skoj ut! :D

Fast jag har ju inte testat den än såklart, så den kanske inte spelar så bra.

Förresten, är det bara jag som tycker att Silo påminner lite om Quarry från MW2? Jag tror inte jag hört någon annan säga det.

Den är inte lik i utformningen, men i stilen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Mjo, i Domination gäller det att få B-flaggan först, för sen är den riktigt svår att ta över eftersom den ligger så öppet och mitt i allting.

Var Drive-In den som liknade Trailerpark? Den ser ju skoj ut! :D

Fast jag har ju inte testat den än såklart, så den kanske inte spelar så bra.

Förresten, är det bara jag som tycker att Silo påminner lite om Quarry från MW2? Jag tror inte jag hört någon annan säga det.

Den är inte lik i utformningen, men i stilen.

Alla banor är riktigt bra, på lite olika sätt. De flesta är ganska öppna. Och ja, Drive-In liknar trailerpark på en sida, enligt mig. Skräp, trailers och oljetankar. Hehe.

Oh and by the way, mitt och iSwedishVirus första försök på Shangri-La:

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Jag och min polare Simon (iSwedishVirus) har startat en kanal på YouTube där vi postar allt som har med Call Of Duty Zombies att göra, på svenska ofc.

Namnet är Grupp935

http://www.youtube.com/user/Grupp935

Och Rezurrection har blivit officiellt, map pack 4 till Black Ops med en ny zombiebana vid namn "Moon" och de fyra zombiebanorna från World At War. Med packet följer det även med ett Xbox Dashboard-tema inspirerat av den nya banan Moon och ett zombie-soundtrack med 3 låtar som tidigare inte gått att köpa. Vet inte om det är alla zombielåtar eller bara de tre senaste, eller tre helt nya, men det återstår att se.

Prenumerera gärna om ni tycker om det och kommentera även på videosarna på YouTube. De prenumeranter vi har verkar inte riktigt tycka om att göra sådant. :(

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...