Jump to content

Call of Duty: Black Ops


_ThuuG
 Share

Recommended Posts

http://n4g.com/news/754645/15-minutes-of-call-of-duty-black-ops-escalation

15 minuter gameplay från nya map pack:et. Två korta videos från MP och två långa från zombieläget.

Jag tror det är 15 minuter gameplay i alla fall, kan inte se filmerna här i skolan då det hackar fram något oerhört, så jag väntar med det tills jag kommer hem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://n4g.com/news/754645/15-minutes-of-call-of-duty-black-ops-escalation

15 minuter gameplay från nya map pack:et. Två korta videos från MP och två långa från zombieläget.

Jag tror det är 15 minuter gameplay i alla fall, kan inte se filmerna här i skolan då det hackar fram något oerhört, så jag väntar med det tills jag kommer hem.

Nej det är två videos från Syndicate där han snackar om vad man ser i trailern.

Gameplayet från multiplayerbanorna är ifrån Gametrailers. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det är två videos från Syndicate där han snackar om vad man ser i trailern.

Gameplayet från multiplayerbanorna är ifrån Gametrailers. :)

Ah, okej.

Nåväl. Nu har Escalation släppts i alla fall. Så håll koll på era youtube-kommentatorer, för de kommer posta en hel del idag!

MissDanielle har postat ett klipp där hon redan har hittat the secret song på zombies.

Tmartn har postat två videos, men han har dragit till skolan så det kommer nog dröja lite innan nästa klipp kommer.

xJawz har tagit ledigt från skolan idag så han kommer nog posta en hel del, ett klipp uppe än så länge.

Woodysgamertag har inte postat än, så jag antar att han redan är på jobbet. Men lita på att han kommer posta om några timmar.

De andra spelarna har jag ingen koll på, men jag antar att Ons1augh7, MurkahDurkah, WingsofRedemption och alla de andra kommer lägga upp tonvis med klipp idag. Så se till att kolla upp deras kanaler om ni vill se de nya banorna!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelet har varit ute bra många månader, och nu gubbar... nu är det

STATS-TIME!

Ska bli kul att se om någon spelat ens i närheten så mycket som jag.

Mina stats:

Level 41 (Prestige 11)

Time Played: 12d 2h 50m 36s

Total Wins: 1616

Total Losses: 943

Ratio: 1.71

Best Win-Streak: 36

Lifetime Earnings: codpoints.png2 080 981

Wager Match Earnings: codpoints.png406 033

Kills: 36 354

Deaths: 21239

Kill/Death Ratio: 1.71

Assists: 5119

Accuracy: 16.19% (What can i say, i'm a pray and spray kind of guy... Min spelstil och taktik gör upp för det)

Headshots: 2519

Best Kill Streak: 24

Contracts Paid: 102

Contracts Expired: 50

Return on Investment: 446%

Killstreaks Used:

#1:Spy Plane - 1806

#2:Care Package - 604

#3:Blackbird - 413

#4:SAM Turret - 301

#5:Mortar Team - 266



[b]Level XXXXX[/b]

[b]Time Played:[/b]

[b]Total Wins:[/b]

[b]Total Losses:[/b]

[b]Ratio:[/b]

[b]Best Win-Streak:[/b]


[b]Lifetime Earnings:[/b] [img=http://i372.photobucket.com/albums/oo163/VickeX/codpoints.png][b][color="#2E8B57"]X[/color][/b]

[b]Wager Match Earnings:[/b] [img=http://i372.photobucket.com/albums/oo163/VickeX/codpoints.png][b][color="#2E8B57"]X[/color][/b]


[b]Kills:[/b]

[b]Deaths:[/b]

[b]Kill/Death Ratio:[/b]

[b]Assists:[/b]

[b]Accuracy:[/b]

[b]Headshots:[/b]

[b]Best Kill Streak:[/b]


[b]Contracts Paid:[/b]

[b]Contracts Expired:[/b]

[b]Return on Investment:[/b]


[color="#FF8C00"][b]Killstreaks Used:[/b][/color]

[b]#1:[/b]x - x

[b]#2:[/b]x - x

[b]#3:[/b]x - x

[b]#4:[/b]x - x

[b]#5:[/b]x - x

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Roligt initiativ. :)

Level 50

Time Played: 1d 17h 5m 59s

Total Wins: 189

Total Losses: 234

Ratio: 0.81

Best Win-Streak: 4

Lifetime Earnings: codpoints.png351,271

Wager Match Earnings: 47,500

Kills: 3,712

Deaths: 2,419

Kill/Death Ratio: 1.53

Assists: 499

Accuracy: 16.34 %

Headshots: 406

Best Kill Streak: 17

Contracts Paid: 8

Contracts Expired: 3

Return on Investment: 343 %

Killstreaks Used:

#1: Spy Plane - 433

#2: Care Package - 85

#3: Napalm Strike - 62

#4: Attack Helicopter - 24

#5: Rolling Thunder - 22

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ibland lirar jag solo... men oftast spelar jag med minst en person, och nu och då är det fler... 2/3/4 st. Sällan vi får ihop ett fullt lag dock. :(

Ah okej, du har i alla fall tur att ha någon att lira med oftast. Jag har lirat själv till 99% (Split-screen annars, och det fungerar inte speciellt bra.) och jag har W/L-stats utefter det också. :/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Har spelat igenom singleplayern och har lirat multiplayer ett tag nu. Rätt schysst spel ändå! Fick min första chopper gunner igår och tycker väl inte att den är riktigt så op som i MW2. ^_^

Hur många är det som lirar på PS3? Finns det intresse att dra ihop ett gäng o lira en GTAsajten session?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Råkade dra 31 levels ikväll. :o

Jag kollade förresten upp det där angående MisterFantasmo igår, och det var han jag spelade mot. :D

Fullföljde de sista levlarna till 50 idag.

Kommer lätt hinna dra en till hel prestige innan dubbel xp är slut. :D

Jag hann förresten bara få pro på Flack Jacket och Sleight of Hand (Måste vara enklaste perken att få pro på.). Lirade med de två plus Ninja hela prestige:t, förutom de levlar som create-a-class är låst då. Lyckades inte med Ninja då jag inte tänkte på att ena är att man ska få 150 kills med suppressed weapon. Kom på det när det var 6 - 7 levlar kvar bara. :P

Bättre lycka nästa prestige.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag passar på att fråga här också.

Är det någon mer än jag som inte kan avbryta att spawna på min Tactical Insertion? Jag har testat att trycka på triangel, jag har testat att hålla in triangel och jag har testat att peppra på triangel. Men lik förbannad så kan jag bara se spawn timern ticka ned till min domedag.

Sjukt irriterande!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag passar på att fråga här också.

Är det någon mer än jag som inte kan avbryta att spawna på min Tactical Insertion? Jag har testat att trycka på triangel, jag har testat att hålla in triangel och jag har testat att peppra på triangel. Men lik förbannad så kan jag bara se spawn timern ticka ned till min domedag.

Sjukt irriterande!

Jag kör väldigt sällan med Tac Ins, men när jag kört med det så har jag för mig att cancel Tac Ins är X (på xbox alltså), vilket motsvarar fyrkant på PS-dosan. Har du provat det? Men jag kanske bara har fel... Har som sagt inte kört med den speciellt ofta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kör väldigt sällan med Tac Ins, men när jag kört med det så har jag för mig att cancel Tac Ins är X (på xbox alltså), vilket motsvarar fyrkant på PS-dosan. Har du provat det? Men jag kanske bara har fel... Har som sagt inte kört med den speciellt ofta.

Fyrkant är att skippa killcam och spawna. På Tactical Insertion, så den knappen är det inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har installerat Black ops nyss men har ett problem. Fort jag dör i spelet eller kollar på dessa cutscen(?) så får jag nånting med att det inte finns tillräckligt med utrymme på hårddisken och ber mig att frigöra mer utrymme fast jag har över 200GB ledigt på hårddisken. När jag dör i spelet så får jag "Unable to load savegame" skickas direkt tillbaks till main menu och måste börja om igen.

Har sett att det är fler som har haft problem eller har problem med detta.

EDIT: Glöm det jag löste det installerade det bara på en annan hårddisk i datorn.

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dubbelpost.

Jag skulle vilja ha svar på två frågor. VARNING FÖR SPOILER LÄS PÅ EGEN RISK!

1: Hur många mission är det? Har gjort 9 uppdrag nu sen i förrgår

spelet slutar

typ efter när Mason blir

sparkad av Dragovich(?) i huvudet så kommer det en cut scen.

Efter det så blir det vit och trök på ESC för jag trodde jag pausade men då kom jag tillbaks till huvudmenun sen när jag trycker på resume game så kommer jag tillbaks där jag började själva uppdraget. Där man ska

skjuta gulingarna med pisotlen

2: Spoiler markerar hela texten.

När man träffar Raznow första gången i fängelset dör han efter rymningen eller lever han? Med tanke på man träffar på han ett antal gånger i spelet. När jag kom till uppdraget när man går i den där tunneln med ficklampa så pratar Mason med Raznow så säger Masons kompis "What the fuck is it with you eller vad han säger. Fick en tanke ställare lever han eller är han död? Och Mason tror att han lever.

Skulle uppskatta ett bra svar till dessa två frågor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...