Jump to content

Call of Duty: Black Ops


_ThuuG
 Share

Recommended Posts

Varför kör nästan 50% av cod lirarna Ak47u? Hörde från en kompis att den blir op om man kör grip och suppressor på.

Är det sant eller snackar han skit? Själv kör jag bara assault rifles eftersom jag tycker det är roligast.

Jag kör rätt mycket med AK47u fast bara med grip på, men jag vet inte om den känns OP, har iofs inte prövat grip + supressor. Sen kör jag en del med Stakeout också. Riktigt skön shotgun.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför i helvete är jag lvl 50? Är man det första gången man spelar?!?

Alltså, vafan? Avslutade spelet och startade den igen, då var jag lvl 50 igen?!?

Har även 500 000 sådana poäng att köpa saker av -.-

edit2: Nu verkar steam fatta att jag är lvl 1, tog alltså prestige för att lyckas att resetta allt

Redigerad av kobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför i helvete är jag lvl 50? Är man det första gången man spelar?!?

Alltså, vafan? Avslutade spelet och startade den igen, då var jag lvl 50 igen?!?

Har även 500 000 sådana poäng att köpa saker av -.-

Så ska det då inte vara. :o Ingen aning om vad det kan bero på dock!

----

Gah. Jag måste uppgradera min dator nu. Spelet hackar ofta till lite när jag blir beskjuten och när jag försöker döda någon, alltså vid de sämsta möjliga tillfällena. Väldigt irriterande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så ska det då inte vara. :o Ingen aning om vad det kan bero på dock!

----

Gah. Jag måste uppgradera min dator nu. Spelet hackar ofta till lite när jag blir beskjuten och när jag försöker döda någon, alltså vid de sämsta möjliga tillfällena. Väldigt irriterande.

Vad har du för komponenter i datorn?
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad har du för komponenter i datorn?

Det som egentligen behöver bytas ut är processorn, det är en gammal AMD Athlon 64 Dual Core 6000+ på 3 GHz, men ska jag byta den så måste jag även byta moderkort, vilket gör att jag även måste byta RAM-minnen. Grafikkortet är ett GTX 260 något överklockat tror jag, vilket borde duga egentligen. Så det är väl det viktigaste.

Bör kosta ca 4000-5000 kr att byta ut vilket jag antagligen har råd med, men jag håller på att ta körkort och kör upp den 6:e december, så jag vill ha lite ifall jag failar och måste köra igen..

Redigerad av _ThuuG
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon annan som har svårt att sikta på det här i jämförelse med MW2? I MW2 hade jag hur enkelt som helt att följa efter folk med siktet, det här kan jag knappt röra mig hälften så fort. Jag har kollat allt, grafik, inställningar osv. Är det bara jag som är ovan, eller är det något annorlunda pågång här?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon annan som har svårt att sikta på det här i jämförelse med MW2? I MW2 hade jag hur enkelt som helt att följa efter folk med siktet, det här kan jag knappt röra mig hälften så fort. Jag har kollat allt, grafik, inställningar osv. Är det bara jag som är ovan, eller är det något annorlunda pågång här?

Jag tycker också att det känns lite konstigt, men jag känner snarare att det beror på ovana.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon annan som har svårt att sikta på det här i jämförelse med MW2? I MW2 hade jag hur enkelt som helt att följa efter folk med siktet, det här kan jag knappt röra mig hälften så fort. Jag har kollat allt, grafik, inställningar osv. Är det bara jag som är ovan, eller är det något annorlunda pågång här?

Vet inte om du har det problemet men många av mina irl kompisar har problem med lag och random fps drop och allmänt låg fps överlag trotts att de inte har dåliga dator och med nya patchen blev det t.o.m. sämre för en av dom. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte om du har det problemet men många av mina irl kompisar har problem med lag och random fps drop och allmänt låg fps överlag trotts att de inte har dåliga dator och med nya patchen blev det t.o.m. sämre för en av dom. :)

För mig laggar det apa nu efter nya patchen, spelet fryser till hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är riktigt sugen på att köpa det till PC men har hört att många har problem med lagg i MP. Är det datorrelaterade problem eller är det pga dålig lina?

Sitter på:

Q6600

4gb RAM

GF8800GTS

Tror ni att det skulle fungera? Känns rätt ovärt att lägga ut pengar om det bara kommer strula.

Spelet. Det behöver sig en patch snarast.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...