Jump to content

Vilka kändisar har du träffat?


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Åh! Träffat Nils Landgren vid upprepade tillfällen, ett "Hallå där!" till Göran Hägglund och försökt stöta ihop med en Björn Ranelid som var alldeles för vaken och lyckades veja. På Sturup stod jag bakom Jesper Rönndahl och Anders eller Måns i security och på flygplanet till Stockholm satte sig en viss Jay Smith och den där tvåan som han tydligen inte var tillsammans med (vilket ju visade sig vara en lögn). För att inte tala om den gången jag städade Henrik Dorsins hotellrum. Det var nog allt för tillfället.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg Peps Persson på tåget mellan Göteborg och Varberg någon gång under sent 90-tal. Har även träffat Kristian Luuk då han föreläste på mitt f.d gymnasium en gång. Och juste, jag och min bror träffade Erik från Bröderna Hårdrock på Metaltown 2009, dock tog bara min bror bild med honom.

Kan ju ladda upp bilder på de kändisar jag tagit bild med (var full vid många av tillfällena, så ha överseende med mitt utseendewink_684833_0.gif):

Anders Fridén, sångare i In Flames:

Andreas Dörner, sångare i Caliban:

Björn "Speed" Strid, sångare i Soilwork:

Jeanne Sagan, bassist i All That Remains:

Oli Herbert, gitarrist i All That Remains (censurerade mitt ansikte i den här bilden pga att jag ser fruktansvärd ut! tongue_1181744_0.gif):

Oliver Sykes! Näe, det är faktiskt Scott Kennedy, sångare i Bleed From Within. Dock är han och Oli Sykes sjukt lika.

Till sist, min personliga favorit. Sångaren i ett av mina favoritband: Sam Carter från Architects! biggrin_1182204_0.gif

Sådär, tror det var alla. Kanske kommer på någon mer men laddar isåfall upp de senare!

Edit: har träffat någon från Dead By April också, men det bryr jag mig inte så mycket om.

Edit 2: Vet inte om det räknas, men jag träffade hela Bring Me The Horizon på deras signering på Bengans, Gbg i januari.

Redigerad av Adriian
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag stod 1 meter ifrån Lasse Kronér när han var på Liseberg och precis hade åkt Balder. Han köpte minst 3 stycken foton på sig själv och sina gubbkompisar från deras åktur.

Åkte tåg med Troxie och Rushifell, och någon vagn bort satt diverse idoldeltagare. Bland annat Jay Smith som den gode Troxie bestämde sig för att vinka glatt åt genom fönstret medan han tog en rökpaus. Hans reaktion? Han tittade mot oss och facepalmade.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag träffade Petter för ett tag sedan, vi hade en väldigt kort konversation. Jag låtsades givetvis om att han inte var en kändis. :lol:

Haha! Hur gick den smidiga konversationen till? För jag antar att det inte var han som gick fram till dig.

"Tjeeeeena! Hur är läget!? Jag kände för att gå fram och prata lite med dig här av någon anledning. Fasen vad folk flockas runt dig!"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha! Hur gick den smidiga konversationen till? För jag antar att det inte var han som gick fram till dig.

"Tjeeeeena! Hur är läget!? Jag kände för att gå fram och prata lite med dig här av någon anledning. Fasen vad folk flockas runt dig!"

Han gick så klart fram och bah "Ey yo, min click älskar din stil, sugen på att rulla med oss?"

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håkan Hellström (skivsignering).

Mattias Jonson. (fotbollspelare, hans far som gick bort förra året var vår granne).

Och Pia Sundhage :lol: (Sveriges bästa damfotbollspelare nånsin. Mamma hade en utställning om fotboll (hon är museichef), som jag fick hjälpa till med, Pia var typ 'guest of honor'

Sett Soran Ismail på InterSport och FC Z-Daniel (afromålvakten) vinglandes fram på en cykel (i FC Z-kläder!) också!!11

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha! Hur gick den smidiga konversationen till? För jag antar att det inte var han som gick fram till dig.

"Tjeeeeena! Hur är läget!? Jag kände för att gå fram och prata lite med dig här av någon anledning. Fasen vad folk flockas runt dig!"

Haha han kom fram till mig för att betala för sig ;)

edit och så bytte vi några ord om de norska priserna

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha han kom fram till mig för att betala för sig ;)

edit och så bytte vi några ord om de norska priserna

Vart jobbar du?

Vill också diskutera de norska priserna med dig.

-------

Kändisar ja.

Typ Markoolio.

Suttit och pratat med hela Pistvakt-crewet när jag var ung.

Festat med Adam Tensta och hans crew, plus massa andra inom den stora hiphopvärlden här i Oslo. Alltså, ingen aning om vilka de var.

En av Norges kändaste dokusåp"stjärna". Peter eller Petter nånting. (tilläggas att det inte är som i Sverige.)

Och så hänger vi väldigt ofta med Norges största bloggare (till och med top 3 av Nordens största modebloggare, vad jag hört.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Bumpa bumpa!

Som jag säkert skrivit en eller två gånger, skakade hand med, överlämnade en tavla (hade vunnit en teckningstävling) och duade kungen i samband med hans besök av vår kommun 1997. Var i närheten av Paolo Roberto vid flera tillfällen då jag var statist under inspelningarna av Flickan som lekte med elden. Två "kungar" alltså höhö.

Såg Centerpartiets förra ledare Lennart Daleus (vem fan är det är väl de flestas spontana reaktion :P ) hoppa in i en taxi vid Riksdagen för många år sedan.

Tror jag såg Erik Hassle hångla med en tjej i rulltrappan vid Mariatorgets tunnelbanestation för inte så länge sedan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...