Lajnux Skrivet 31 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2010 Lego är faktiskt ett riktigt coolt namn!Jag var tydligen inte den enda som gillade det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 31 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2010 Peter, Erik, David, Gabriel, Daniel, Niklas, Joakim, Patrik, Jens tycker jag är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 31 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2010 Tycker fortfarande att ungen ska heta Megaman Samus om det blir en tjej då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 juli, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 Så, i förrgår kom den. Blev en pojke på 3100g. Tyvärr hade en infektion vid födseln så han ligger på Neonatalavdelningen och få penicillin. Men inget allvarligt. Får slänga upp en bild på honom sen. =) Så, gärna ännu fler namnförslag. =)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 Jag gillar namnet Felix. Det betyder "lycklig" fast kanske är lite för populärt. Jag vet inte riktigt hur många som bär det namnet. Men det är mitt förslag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 15 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 Peter, Erik, David, Gabriel, Daniel, Niklas, Joakim, Patrik, Jens tycker jag är bra. Fantasifullt. Han ska givetvis heta Glenn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 Jag ska nog döpa min framtida son till Alvin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 Hektor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 Zacky,Zacki,Arnold,Henrik,Fredrik,Seth,Christoffer,Johan,Markus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 Gabriel tycker jag är ett riktigt snyggt killnamn faktiskt. Jack är rätt ovanligt men lite småtufft med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 15 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 Fedor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 Banzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 Melker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 15 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 Styrbjörn, Esbjörn eller Torbjörn. Birgitta, Ann (AHL! ) eller något dubbelnamn såsom Ann-sofie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 15 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 Styrbjörn, Esbjörn eller Torbjörn. Birgitta, Ann (AHL! ) eller något dubbelnamn såsom Ann-sofie. Han kommer nog få en bra uppväxt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 William. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 15 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 Håller med Siana, Jack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 15 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 Jag gillar namnet Felix. Det betyder "lycklig" fast kanske är lite för populärt. Jag vet inte riktigt hur många som bär det namnet. Men det är mitt förslag! Jag tror inte det är så jättevanligt namn? Känner i alla fall inte någon i min omgivning som heter det. Kollade lite, verkar som runt 10.000 personer heter det i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 15 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 William. Hell yeah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 Jag tror inte det är så jättevanligt namn? Känner i alla fall inte någon i min omgivning som heter det. Kollade lite, verkar som runt 10.000 personer heter det i Sverige. Ratsit.se gav 3 000 träffar på felix, både som tilltalsnamn och som andranamn. Hur pass träffsäkert ratsit är vet jag inte, men jag har aldrig varit med om att jag inte hittat en människa i deras register. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts