Jump to content

Namnförslag på blivande forumit!


Vice.
 Share

Recommended Posts

Peter, Erik, David, Gabriel, Daniel, Niklas, Joakim, Patrik, Jens tycker jag är bra.

David, Gabriel, Daniel, Joakim är fina namn. Niklas har jag lite svårt för. De andra känner jag inget speciellt för heller.

Välj inte ett namn bara för du vill vara lite annorlunda. William är ett fint namn, ganska populärt, men vem fan bryr sig?

Lego och allt annat trams i denna tråd känns pinsamt. Tyvärr.

Annars är ju Oskar ett väldigt fint namn. herp derp : D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 128
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tror inte det är så jättevanligt namn? Känner i alla fall inte någon i min omgivning som heter det. Kollade lite, verkar som runt 10.000 personer heter det i Sverige.

Ratsit.se gav 3 000 träffar på felix, både som tilltalsnamn och som andranamn. Hur pass träffsäkert ratsit är vet jag inte, men jag har aldrig varit med om att jag inte hittat en människa i deras register.

Det finns 11240 män som har förnamnet Felix. Av dessa har 9127 namnet Felix som tilltalsnamn.

Källa:

http://www.scb.se/Pages/NameSearch.aspx?id=259432

Felix låter bra, btw!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ratsit.se gav 3 000 träffar på felix, både som tilltalsnamn och som andranamn. Hur pass träffsäkert ratsit är vet jag inte, men jag har aldrig varit med om att jag inte hittat en människa i deras register.

Man måste vara 15 år eller mer för att synas på Ratsit, upplysning och sådana sidor. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hah, men Lego går bra? (:

Många bra namn på förra sidan. Gabriel, Felix, Alvin, Seth, Esbjörn. Men fan - Viking. Jäklar vad hårt, det namnet satte sig direkt på min favoritlista.

Nej det finns en historia där...

Banzi som namn är ganska coolt. Men Bazi är oxå namnet på internets största rövhål. Mer inskränkt och trångsynt människa får man leta efter. Hybris av sjuka proportioner lider han av med.

Kortfattat, Jag och Gof spelade mycket CS på gubbklubben.se jag började tjafsa med en översittar admin. En annan admin försvarade mig jag blev bannad och adminen som försvarade mig fick inte vara admin längre.

Bazi, (45+ år admin) började ringa hem till mig och beklaga hur illa jag uppför mig. Banzi bannar Gof för att han var vän med mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det finns en historia där...

Banzi som namn är ganska coolt. Men Bazi är oxå namnet på internets största rövhål. Mer inskränkt och trångsynt människa får man leta efter. Hybris av sjuka proportioner lider han av med.

Kortfattat, Jag och Gof spelade mycket CS på gubbklubben.se jag började tjafsa med en översittar admin. En annan admin försvarade mig jag blev bannad och adminen som försvarade mig fick inte vara admin längre.

Bazi, (45+ år admin) började ringa hem till mig och beklaga hur illa jag uppför mig. Banzi bannar Gof för att han var vän med mig.

Banzi eller Bazi?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grattis som fan! :o

Programledaren för The Young Turks fick också ett barn häromdan. Även han tog emot förslag från internet. Slutresultatet?

Prometheus Maximus Ugyur

Jag skulle välja Maximus som tilltalsnamn! Varför?

Gladiator2020Maximus_1176388_0.jpg

Därför ;)

Edit: Glömde ju gratta! GRATTIS VICE!

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle välja Maximus som tilltalsnamn! Varför?

Jag skulle välja Prometheus, han får alla birds.

Eller Ugyur, cuz'... y'know.

Och grattis Vice, hoppas den lille kryar på sig!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...