Jump to content

Namnförslag på blivande forumit!


Vice.
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 128
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vice William eller Sebastian låter ju också som bra namn åt lilla ungen. Grattis Vice också hur är det med barnet nu då.

Bra tack! Han fick komme hem igår. Har ju legat en vecka på neonatal avdelningen pga infektionen. Andats och ätit dåligt.

Men nu är han hemma och träningen till att bli elittvspelare har börjat. Han sitter bredvid mig i soffan och kollar medan jag spelar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra tack! Han fick komme hem igår. Har ju legat en vecka på neonatal avdelningen pga infektionen. Andats och ätit dåligt.

Men nu är han hemma och träningen till att bli elittvspelare har börjat. Han sitter bredvid mig i soffan och kollar medan jag spelar.

Du spelar GTA såklart? :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va? Har jag nämt det i tråden?

Just nu lutar det år Leonardo.

Fy fan i helvete. DET spelet ska jag spela medan jag vaggar Leo som sitter i babysittern, med högerfoten

:o

Angående att han ser på när du spelar så har jag hört att barn kan utveckla ADHD genom att kolla för mycket på TV som liten. Har dock inte en aning om det är sant, eller inte. Finns så mycket bullshit när det gäller småbarn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:o

Angående att han ser på när du spelar så har jag hört att barn kan utveckla ADHD genom att kolla för mycket på TV som liten. Har dock inte en aning om det är sant, eller inte. Finns så mycket bullshit när det gäller småbarn.

Fyrkantiga ögon har jag hört att man kan utveckla. Men hur coolt hade inte DET varit. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Protip: spela inte för mycket med honom i närheten, risken finns ju att han blir en heltidsgamer och börjar skita i allt som är runtomkring (vilket har hänt med 90% av sveriges ungdomar)

Men det är ju bara vad jag tycker då!

Vi har ju sätt mycket positiva saker också, som att klara sig från en älg attack t.ex.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skönt att höra att lillen mår bra. När får vi se bild på han :(

Hehe ja jag lovar att slänga upp en bild imorgon.

Grattis Vice! Blir väldigt pappa sugen när jag läser sånt där, men får vänta ett tag till med sånt :D

Skönt att han fick komma hem :o

Tack. Ja vänta så länge du kan med det. =)

Edit: Fast bara om du och Victoria går med på det så klart! :lol:

Allt för er. ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi har ju sätt mycket positiva saker också, som att klara sig från en älg attack t.ex.

Med lite vett i skallen klarar man av det utan att ha spelet en hunter på WoW och vet att man kan använda en "skill" som heter Feign Death.

Nämen, det jag mest tänker på är att han inte blir spelskadad, skolkar skolan, spelar 25timmar om dagen. Du fattar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Med lite vett i skallen klarar man av det utan att ha spelet en hunter på WoW och vet att man kan använda en "skill" som heter Feign Death.

Nämen, det jag mest tänker på är att han inte blir spelskadad, skolkar skolan, spelar 25timmar om dagen. Du fattar!

Äh, Vice får se till att ungen har lite disciplin!

För övrigt är Leonardo ett väldigt coolt namn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...