Jump to content

Festivaler 2010


Tweak
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 439
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har gjort en preliminär spellista som täcker majoriteten av de artister som i dagsläget är bokade för Peace & Love 2010. Framåt sommarkanten brukar det komma drivor med liknande spellistor men har redan nu knåpat ihop en som som sagt täcker det bästa av det som är bokat i dagsläget!

En hel del av de mindre artisterna är inte med då vissa av dem inte ens fanns på spotify och resten var rätt intetsägande. Fyller givetvis på så fort något nytt ploppar upp eller om jag hittar något material med några av de mindre artisterna.

http://open.spotify.com/user/eudoros/playl...zrrOb00mdSgWX0A

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Imorgon släpper Way Out West band och Arcade Fire är inte bland dem enligt http://joelbloggaromarcadefire.blogspot.com/. Där spekuleras istället om en rätt intim utomhusspelning men jag ser inte varför Peace and Love inte skulle kunna ha bokat dem.

De spelar onsdagen den 30 juni på i Dalhalla, Rättvik. :shifty::):DB):P Det ligger precis vid Borlänge och P&L har bland annat Julian Casablancas på onsdagen, varför inte Arcade Fire också? Fan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var ju inte ett så överdrivet roligt släpp från Way out wests sida.

Lykke Li

Jens Lekman

The Drums

Panda Bear

Kan väl bli skoj att höra nytt från Lykke Li men över det, nja.

Dom behöver nog släppa ett riktigt stort namn nästa gång (WoW ögen mätt) för att få till en slutsåld festival även i år.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var ju inte ett så överdrivet roligt släpp från Way out wests sida.

Lykke Li

Jens Lekman

The Drums

Panda Bear

Kan väl bli skoj att höra nytt från Lykke Li men över det, nja.

Dom behöver nog släppa ett riktigt stort namn nästa gång (WoW ögen mätt) för att få till en slutsåld festival även i år.

WoW brukar ju ha sjuka namn varje år, jag känner mig faktiskt besviken på årets släpp hittills. Nu bryr jag mig egentligen inte överdrivet då jag redan har inbokat P&L, vilka f.ö. har överskridit sin normala nivå enormt och hela tiden släpper awesome artister. Men ändå..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är Luger som tagit hit Arcade Fire, dom är med och samarbetar med Peace & Love, fattar inte att dom inte tar dit dom, dom har väl knappast fullt på onsdagen när dom ska spela.

Kan ju dock tänka mig att dom kommer erbjuda bussresor eller något till Dalhalla, för det är nog väldigt många som vill se Arcade Fire.

Sen tror jag att dom kommer till Sthlm i höst också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är Luger som tagit hit Arcade Fire, dom är med och samarbetar med Peace & Love, fattar inte att dom inte tar dit dom, dom har väl knappast fullt på onsdagen när dom ska spela.

Tror det beror på att Arcade Fire själva var sugna på egna utomhusspelningar inför en något mindre publik. Men ja, P&L borde vara lacka.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer du? :shifty:

Är riktigt sugen på festival i år och jag har en comrade som mer eller mindre är insnöad på just Peace and Love, så det lutar väl åt det hållet. Tycker det är träligt att det ligger så långt upp i landet, bara. :)

Hur ser det ut med tillgången av biljetter förresten?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är riktigt sugen på festival i år och jag har en comrade som mer eller mindre är insnöad på just Peace and Love, så det lutar väl åt det hållet. Tycker det är träligt att det ligger så långt upp i landet, bara. :)

Hur ser det ut med tillgången av biljetter förresten?

Haha, långt up!? Det ligger ju nedåt! (för vissa... :shifty: )

Biljetter finns än. Är du sugen bör du dock försöka köpa så fort som möjligt för det känns som att det inte finns så överdrivet många kvar.

https://secure.tickster.com/%28S%28zbqzuw45...p/Products.aspx

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...