Jump to content

Festivaler 2010


Tweak
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 439
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Maybe so. :D

Jag kan samåka ensam.. Vart ska jag?

Vet fortfarande inte om det blir något hultsfred för mig i år.. känner mig inte sugen egentligen.. Men det är väl mest för att jag hade planerat att åka dit med mitt ex och för att jag inte vet vilka idioter jag ska dra med mig nu... Men det löser sig!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Wtf gief... Hoppas verkligen Emmaboda kommer med något i Dangers klass när det kommer till elektron.

... eller vafan gnäller jag för.. Crookers, Crystal Castles och Rex The Dog borde göra susen. : P

Sjukt fin lineup Arvika har för övrigt.

Tycker Arvikas lineup är betydligt sämre än både 08 och 09. Särskilt 08. Emmaboda känner jag inte alls mycket för i artistväg heller, bara sugen på Cut Copy typ. Att ha båda Ed Banger night och Turbo Arena, vilket blir typ 10 electroakter, plus massa annat electro, det blir för mycket och ensidigt. Synd.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker Arvikas lineup är betydligt sämre än både 08 och 09. Särskilt 08. Emmaboda känner jag inte alls mycket för i artistväg heller, bara sugen på Cut Copy typ. Att ha båda Ed Banger night och Turbo Arena, vilket blir typ 10 electroakter, plus massa annat electro, det blir för mycket och ensidigt. Synd.

Har inte tittat på Arvikas gamla lineups. Vet bara att Röyksopp spelade förra året (om jag ens har rätt med det). Annars känner jag nog att Way Out West har en av de starkare lineupsen i Sverige i år, eller?

Ang. Emmaboda, joo, visst, rätt mycket elektro kanske de är. Mycket okänt för mig. Dock har Emmaboda några lite mindre artister som jag ser fram emot. t.ex. Parken och Andreas Grega. Tror på stark mysfaktor när dem spelar. :3

btw, om man har råkat ta bort sitt email med biljett (Emmabodafestivlen), hur gör man för att få en ny? Har skickat email till dem som säljer biljetterna men har inte fått svar på ett tag. Det är ett tag kvar men det vore skönt att få allt uppklarat. :naughty:

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick precis antagningsbesked från P&L, jag ska jobba på Peace & Love BAZAR och typ stå i kassan. Låter helt ok, även om det hade varit grymt häftigt att vara stagehand (mitt förstahandsval). Jag kommer åtminstone iväg på festival, vilket inte hade varit fallet om jag inte fick jobbet med tanke på min ansträngda ekonomi.

Vi ses! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick precis antagningsbesked från P&L, jag ska jobba på Peace & Love BAZAR och typ stå i kassan. Låter helt ok, även om det hade varit grymt häftigt att vara stagehand (mitt förstahandsval). Jag kommer åtminstone iväg på festival, vilket inte hade varit fallet om jag inte fick jobbet med tanke på min ansträngda ekonomi.

Vi ses! :D

Då blir vi indirekt arbetskamrater.

Fick reda på häromdan att jag skulle jobba på campingen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hultsfred släppte idag.

ERYKAH BADU [uS]

TEDDYBEARS

MAYER HAWTHORNE & THE COUNTRY [uS]

JAMAICA [FR]

ELI "PAPERBOY" REED [uS]

THE MIDDLE EAST [AUS]

MONARK X

Erykah Badu, sjukt tungt! Nya skivan är hur bra som helst.

Kul att någon tycker det - missnöjet vet inga gränser på Rockpartys forum. Jag vetifan alltså, hur många souldiggare åker på campingfestival? 2004 hade Hultsfred Alicia Keyes och Mary J. Blige som headliners. Gick skit.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...