Jump to content

Festivaler 2010


Tweak
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 439
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Äh vafan... Det blir väl P&L för mig också. :( Kan bara inte missa Arcade Fire och det är ovärt att köra ända upp till Borlänge bara för en konsert när det finns så mycket annat bra på festivalen.

Eller inte. Velande vänner suger. Får se hur det blir med allt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Eller inte. Velande vänner suger. Får se hur det blir med allt.

Hur blev det? :wub:

Ni alkoholförtärande människor som varit på festivaler så som P&L, Hultsfred och sådant förut - hur pass mycket alkohol brukar ni ha med er? Jag har planerat att ta med ett par, tre flak öl kanske och eventuellt något annat... tilltugg. Det ska ju som sagt räcka några dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur blev det? :wub:

Ni alkoholförtärande människor som varit på festivaler så som P&L, Hultsfred och sådant förut - hur pass mycket alkohol brukar ni ha med er? Jag har planerat att ta med ett par, tre flak öl kanske och eventuellt något annat... tilltugg. Det ska ju som sagt räcka några dagar.

Ta med sprit också, du kommer tröttna på ljummen öl! Fixa en hink att fylla med iskallt vatten också, att ha ölen i.

Det verkar bli Hultsfred istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ta med sprit också, du kommer tröttna på ljummen öl! Fixa en hink att fylla med iskallt vatten också, att ha ölen i.

Det verkar bli Hultsfred istället.

Yes, blir nog någon flaska sprit också. Troligtvis någon minttu om andedräkten behöver fräschas upp. :wub: Sen lite annat smått och gott.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur blev det? :)

Ni alkoholförtärande människor som varit på festivaler så som P&L, Hultsfred och sådant förut - hur pass mycket alkohol brukar ni ha med er? Jag har planerat att ta med ett par, tre flak öl kanske och eventuellt något annat... tilltugg. Det ska ju som sagt räcka några dagar.

För mig blir det att ta med mig två flak öl, en liter whiskey och fem liter mäsk till Sweden Rock Festival.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hot Chip till popaganda, riktgt bra bokning från deras sida!

Håller med till 100%! Såg dem på Hultsfred 07 (har jag för mig), good stuff!

Hur är det med popaganda, brukar biljetterna ta slut? Mycket tillfredsställande bokningar hittills och att det ligger i Stockholm gör det en festival svår att motstå!

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med till 100%! Såg dem på Hultsfred 07 (har jag för mig), good stuff!

Hur är det med popaganda, brukar biljetterna ta slut? Mycket tillfredsställande bokningar hittills och att det ligger i Stockholm gör det en festival svår att motstå!

Förra året tog dom helt slut så det lär dom göra i år också, den växer hela tiden.

Biljetterna är dessutom löjligt billiga, 550:- för 2 dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...