Jump to content

Festivaler 2010


Tweak
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 439
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

P&L var stört bra! Jay-Z var mitt livs största upplevelse. Jag grät. Kommer nog aldrig vara funktionär igen, dock. Man missar på tok för mycket.

Spottade elizaar och karatemorfar förutom Eudoros och Sikorka vilka jag tillbringade mycket tid med. Scannade efter Axel och xtreeem, men utan lycka.

Dunkade även till Julian Casablancas brevid Johan Palm :wub:

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

P&L var stört bra! Jay-Z var mitt livs största upplevelse. Jag grät. Kommer nog aldrig vara funktionär igen, dock. Man missar på tok för mycket.

Spottade elizaar och karatemorfar förutom Eudoros och Sikorka vilka jag tillbringade mycket tid med. Scannade efter Axel och xtreeem, men utan lycka.

Dunkade även till Julian Casablancas brevid Johan Palm :wub:

:)

Det var fett bra, trots min jävliga förkylning sista dagen. Gick och la mig direkt efter Jay-Z.

Var såg du mig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi är otroligt ledsna över att måsta meddela att Masshysteri har blivit tvungna att ställa in i sista sekund.

Vi har däremot tummat på att de kommer till Skellefteå senare i höst.

Ersätter gör istället Magnus Ekelund & Stålet.

En till tråkig nyhet är att Prop Dylan har fått förhinder, ersätter gör Umeåbandet Invasionen.

Synd Gof :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trästockfestivalen 2010 är över. Var riktigt najs, fick se Khoma som var i princip enda anledningen till varför jag for dit (bortsett från att träffa gamla polare). Röjde även loss till Sonic Syndicate, så nu har jag förjävla ont i nacken (bör tilläggas att jag även var packad som ett svin och inte visste när jag fått nog av röj).

Såg även ett grymt bra Skellefteåband, Stolen Deer, som alla på forumet bör kolla upp http://open.spotify.com/album/2ognbNHLPolNMh3T4sEpL9

Redigerad av Mark
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

www.dragonflyfestival.org/

Där spelar mitt band i Augusti och alla som kan borde komma. Inte bara för oss, så klart. För att det är en hel del bra band där, för att det är en ambient-festival, för att man kan paddla kanot, lyssna på akustiska akter i hyddor bredvid en öppen eld, och för att det är en otroligt skön stämning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...