Jump to content

Festivaler 2010


Tweak
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 439
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hemma igen. Fan vad Emmaboda är bra. Digitalism, Erol Alkan och Andreas Grega var bäst. Crystal Castles var galet jävla röjigt.

Hemma ockå. Såg CC, Digitalism, Rex The Dog som var mina huvudband. Erol Alkan och Tiga var sjukt grymma med. Tyvärr såg jag bara den sista låten med Andreas Grega. Ritkigt bra ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hemma ockå. Såg CC, Digitalism, Rex The Dog som var mina huvudband. Erol Alkan och Tiga var sjukt grymma med. Tyvärr såg jag bara den sista låten med Andreas Grega. Ritkigt bra ändå.

Fett! Var bodde du?

Erol Alkans twitter: "Emmaboda. Without a doubt the craziest crowd I have seen in years. Festival is completely off the chain. Insane."

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fett! Var bodde du?

Erol Alkans twitter: "Emmaboda. Without a doubt the craziest crowd I have seen in years. Festival is completely off the chain. Insane."

Jag bodde en liten bit från Camp Böghockey, som låg på campingen bakom skogsscenen. Du då?

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förra veckan släppte Way Out West Jay Electronica.

Idag släpptes dom sista akterna för Way Out West, och dom fortsätter som föregående år att släppa TUNGA hiphop akter, Wu-Tang Clan kommer! även Shout Out Louds kommer.

Till Stay Out West släppte dom:

Laidback Luke

Glasvegas DJ-set

Promoe & CosMIC aka Freedom Writers

Kriget

Radio Slave

Bombus

Mrtn Sthlm Beat

Där kommer det komma fler akter, förra veckan släppte dom

Axwell

Trash Talk

Tinie Tempah

Graveyard

Steget

Daniel Gilbert

Till Stay Out West.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det värt i övrigt?

Jag var där 2008, och tyckte att det var sjukt bra. Det är en härlig stad, Göteborg.

Det är väl bara du som kan avgöra om det är värt eller inte, kolla spelschemat :)

...men det är ju inte bara artisterna som dikterar ifall en festival är bra eller ej. Han kanske ville ha vittnesredogörelser och sådant.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...men det är ju inte bara artisterna som dikterar ifall en festival är bra eller ej. Han kanske ville ha vittnesredogörelser och sådant.

Men ändå, förutom musiksmaken som är personlig så är nästan alla andra aspekter också personliga. Gillar man stadsfestival? Åker man med bra människor? Har man festivalsuget? Osv.

25000 personer tycker det är värt att gå på Way Out West, ska Plaisir bli en av dem... - endast GTAsajten kan svara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Emmaboda var insane. Såg ingen från forumet dock. Såg iof inte så mycket över huvud taget.

Jag tror jag såg dig en gång. Misstänkta du satt och chillade bland många andra framför Ängen-scenen. Ingen aning om vilka som skulle spela men det var mitt på dagen. Jag fick en liten "- Åh fan, den där killen är rätt lik GTAsajten P-C." i huvudet. Kanske inte var du. Strunt samma.

Anyway, coolt som fan med Wu-Tang Clan till WOW. Även om jag inte är sådär extremt insatt i deras musik är dem ju klassiker. Dock blir det inget mer för mig i år. Får se vilka lineups som kommer nästa år och vad man tar vägen.

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror jag såg dig en gång. Misstänkta du satt och chillade bland många andra framför Ängen-scenen. Ingen aning om vilka som skulle spela men det var mitt på dagen. Jag fick en liten "- Åh fan, den där killen är rätt lik GTAsajten P-C." i huvudet. Kanske inte var du. Strunt samma.

Om det var det stora campet vid ängen-scenen var det jag!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men ändå, förutom musiksmaken som är personlig så är nästan alla andra aspekter också personliga. Gillar man stadsfestival? Åker man med bra människor? Har man festivalsuget? Osv.

Okej, men med det resonemanget om personlig smak kan man ju undra varför man då ska rådfråga någon om något överhuvudtaget. All respekt, men jag tycker du är fånig nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...