Jump to content

Festivaler 2010


Tweak
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 439
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Enligt Miike Snow så ska dom spela "The big three" i Sverige i sommar innan dom börjar spela in nytt och gör lite spelningar i USA, dom är klara för Hultsfred och Arvika, troligtvis så blir den tredje Way Out West.

En på Flashback skrev så här.

Slottsskogen: The National, Q-Tip, Miike Snow, Beach House.

Klubbar: Rye Rye, Basia Bulat, Tallest Man on Earth, Tune-Yards, Sleigh Bells.

Stämmer det så blir WoW bättre och bättre för varje släpp.

Övrigt: Gorillaz är klara för Roskilde.

Det stämmer ja, läckte pga en annons i Filter. WoW är så fruktansvärt överlägsna i Sverige.

Den tredje blev tydligen Peace and Love :)

De släppte idag:

Mika (UK)

Jello Biafra And the Guantanamo School of Medicine (US)

Miike Snow

Martin Jondo And Band (DE)

Pernilla Andersson

Demonical

Arvika släppte dem också så blev The Big Four.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja, menade väll snarare att jag hittils bara har EN kompis som tänkt åka dit, och hon har inte ens köpt sin biljett än. Men jag vill fortfarande se Crystal Castles, och jag vill dessutom på festivaler. Peace & Love vore ett bättre val ärligt talat, eftersom fler jag känner skall dit. Men priset och banden intresserar mig inte så speciellt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The Libertines återförenas med all sannolikhet för att spela Reading och Leeds i år. Ger mig helt klart blandade känslor. Sjukt kul å ena sidan, men är det ett one-off gig och de sedan lägger av är det så fruktansvärt tydligt att det bara har med pengarna att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The Libertines återförenas med all sannolikhet för att spela Reading och Leeds i år. Ger mig helt klart blandade känslor. Sjukt kul å ena sidan, men är det ett one-off gig och de sedan lägger av är det så fruktansvärt tydligt att det bara har med pengarna att göra.

Även blink-182 har confirmat att de ska spela där :P

http://www.pickrset.com/markhoppus/?p=1287

Någon med koll får gärna säga ved detta betyder, om något alls, för svenska festivaler.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Även blink-182 har confirmat att de ska spela där :P

http://www.pickrset.com/markhoppus/?p=1287

Någon med koll får gärna säga ved detta betyder, om något alls, för svenska festivaler.

Japp. Arcade Fire, Blink och Guns 'N' Roses headlinar, allt släpptes igår. Det har ingen superbetydelse för svenska festivaler egentligen, den enda som ligger sent i augusti är Popaganda och de är nog inte så sugna på Blink.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...