Jump to content

Forumitens Sysselsättning


L_Voll
 Share

Vad håller du på med?  

103 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 88
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vad tänkte du plugga på KTH?

Civilingenjör:) Något specifikt program har jag inte bestämt mig för ännu, men jag funderar lite på Medicinsk teknik. Någon som har något att säga om olika civilingenjörsutbildningar där? Inte då just Medieteknik som jag vet flera stycken går, det är inget som direkt jätteintresserar mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Arbetssökande, sen lite mer än ett år tillbaka. Har levt på sparade pengar och det som tidningsutdelningsjobbet gav. Som tur var har jag pengar till "egna aktiviteter" ett tag till men det är inte trevligt att paratisera i övrigt på farsan så hoppas det löser sig snart. :)

Är vi samma person? Arbetslösa ungefär lika länge, jobbat som tidningsutdelare samt lever på besparingar. Skillnaden är dock att jag parasiterar mest på min mor. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mechanic isåfall.

GLHF men du kommer troligtvis bara att bli besviken. USA översvämmas av sydamerikanska immigranter och om det är något som de kan bra så är det hantverkararbeten, som mekaniker och liknande. Dessutom är det ju inte så jättelätt att bara "dra till USA" sådär, man ska ha greencards och grejer you know.

Arbetssökande, sen lite mer än ett år tillbaka. Har levt på sparade pengar och det som tidningsutdelningsjobbet gav. Som tur var har jag pengar till "egna aktiviteter" ett tag till men det är inte trevligt att paratisera i övrigt på farsan så hoppas det löser sig snart. ;)

En klok gentleman som du borde börja studera vid ett välrenommerat universitet asap! yes_1046272_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...