Jump to content

Mafia Wars


Wu Zi Mu
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 185
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Enligt mig så spelar pengar verkligen ingen roll.

Det enda viktiga är energi. Mycket energi!

För tillfället så är jag väldigt nära lvl 167, har 526 mafia members och en inkomst på 155 miljoner/54 minut.

Vad spelar egentligen någon roll med det där spelet? :ermm:

Man spelar det några gånger, så sitter det som en rutin.

Underhållande är det iaf inte.

Det blir som i Lost-serien med den där knappen, man måste bara trycka på knappen när tiden är inne,

man kan inte låta bli. (Om det var i lost-serien kommer jag inte ihåg, men tror det iaf :D )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad spelar egentligen någon roll med det där spelet? :D

Man spelar det några gånger, så sitter det som en rutin.

Underhållande är det iaf inte.

Det blir som i Lost-serien med den där knappen, man måste bara trycka på knappen när tiden är inne,

man kan inte låta bli. (Om det var i lost-serien kommer jag inte ihåg, men tror det iaf :( )

Jag tycker det är rätt underhållande eftersom att man kan "spela det" varifrån man vill i stort sett.

Det finns en del mål att uppnå. Förr hade jag att passera 500 members, 100 miljoner i inkomst, lvl 100 osv.

Just nu vill jag få master i alla jobb, vilket ger fina belöningar, och collections, som jag är rätt nära.

På tal om det, så behöver jag:

Queen of Clubs

Jag kan ge:

Sky Cigar, Rose Cigar, Ivory Cigar, Turquoise Cigar, Gold Cigar, Royal Cigar

Eight of Spades, Nine of Spades

Rooster Sculpture, Monkey Sculpture, Snake Sculpture

Brown Poker Chip

Ten of Spades, Ace of Spades

Topaz Ring, Sapphire Ring, Diamond Ring

Solid Tie

Warhol Painting, Cezanne Painting, Matisse Painting, Dali Painting, Monet Painting, Rembrandt Painting

Silver Cufflinks, Gold Cufflinks, Amber Cufflinks, Onyx Cufflinks, Pearl Cufflinks

Mill Reef, Sea Bird, Arkle, Golden Miller, St Simon, Ormonde, Eclipse

Jag kan tillägga att om det finns någon collection som ni inte änns kan se jag har att erbjuda så spelar det ingen roll.

Om jag skickar hela häst collectionen så kan du vaulta dem direkt, och tjäna +7 energy :ermm:

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
Men nej för helvete! Ta inte upp skiten här också, det räcker med att man får hundratals invites per dag. Helvete, det måste vara den värsta skiten som skapats på Facebook.

Jag är pinsam.. Så går det när man ignorerar saker man egentligen gillade.

Jag behöver members, joina min mafia.. :(

http://apps.facebook.com/inthemafia/feed_i...?from=861190463

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag joinade just, gjorde lite jobb, sen köpte jag en kofot och gjorde lite fler jobb, sen köpte jag en pistol och gjorde lite fler jobb - sedan tog min energy slut. Vad exakt är poängen med det här?

:lol:

Vad exakt är poängen med WoW?

Du ska lvla, fixa den största maffian och äga i spelet. Det gör du genom att göra jobb och slåss, precis som att du raidar och lvlar i WoW. Dumbom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

lvl 200 på drygt en veckas spelande. Underbart. Har alla sets utom Lottery i NY och alla på Cuba. Har mästrat 6/9 i NY och alla på Cuba. Cashflow på 18 miljoner, alla affärer köpte och fullt upgraderade på Cuba. Nu är det bara att skaffa 500 members i min mafia och att fixa fullt på mina promotions. (behöver en 11% mastermind, 11 bodyguard och 15% safecracker).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

lvl 200 på drygt en veckas spelande. Underbart. Har alla sets utom Lottery i NY och alla på Cuba. Har mästrat 6/9 i NY och alla på Cuba. Cashflow på 18 miljoner, alla affärer köpte och fullt upgraderade på Cuba. Nu är det bara att skaffa 500 members i min mafia och att fixa fullt på mina promotions. (behöver en 11% mastermind, 11 bodyguard och 15% safecracker).

Har du haft tur eller vad fan? Hur lyckas du levla så fort? ;o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

lvl 200 på drygt en veckas spelande. Underbart. Har alla sets utom Lottery i NY och alla på Cuba. Har mästrat 6/9 i NY och alla på Cuba. Cashflow på 18 miljoner, alla affärer köpte och fullt upgraderade på Cuba. Nu är det bara att skaffa 500 members i min mafia och att fixa fullt på mina promotions. (behöver en 11% mastermind, 11 bodyguard och 15% safecracker).

Har du haft tur eller vad fan? Hur lyckas du levla så fort? ;o

Köpt godfather points? Annars är det fan omöjligt. Spelat ett jävla tag (säkert spelat the fail-way) men är level 74 med 60 millar/timme. (Tagit bara på energy..)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du haft tur eller vad fan? Hur lyckas du levla så fort? ;o

Cuba är guld säger jag bara. Gick från lvl 106 till 178 på typ två timmar.

Köpt godfather points? Annars är det fan omöjligt. Spelat ett jävla tag (säkert spelat the fail-way) men är level 74 med 60 millar/timme. (Tagit bara på energy..)

Inte köpt ett skit. Bara pumpat energy, alla GF-points har jag köpt extra skillpoints (4 för 10GF).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aha, det förklarar det. Well, pengar lider jag absolut ingen brist på. Har du mastrat alla tiers med?

Kan inte mastra för jag inte har Untraceable Cell Phone, Illegal Transaction Records,Blackmail Photos och Computer Set-Ups.Behöver allt det för att mästra dom sista 4 tiers i NY och det är så jävla random. Så nu lvlar jag bara istället.

lvl 250 nu, och ska lägga mig.

Så ja, 50 lvls på bara några timmar slöspelande.

<h3 class="UIIntentionalStory_Message" data-ft="{"type":"msg"}">

</h3>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...