Jump to content

Mafia Wars


Wu Zi Mu
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 185
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Blir ju nästan tråkigt när man ska få $900.000.000 på ett jobb vadfan. Fixa priserna. Ingen köper en jävla "hacksaw" för $10.000 heller

URSECKTA? 900mil för ett jobb? Du kan få 97mil~ som mest för ett jobb.

Och "hacksaw" och allt annat sånt är till för utfyllnad. Du behöver sammanlagt 501 vapen, vilket du inte kommer ha direkt om du inte har köpt lite 10k cash shop vapen.

T: Tröttnat på att försöka fixa mina jobb, nu är det 501 TNT, Guerrilla Squad och HU-9 Helikopter som gäller. Sen ska här rånas och slåss i en förbannelse.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

URSECKTA? 900mil för ett jobb? Du kan få 97mil~ som mest för ett jobb.

Och "hacksaw" och allt annat sånt är till för utfyllnad. Du behöver sammanlagt 501 vapen, vilket du inte kommer ha direkt om du inte har köpt lite 10k cash shop vapen.

T: Tröttnat på att försöka fixa mina jobb, nu är det 501 TNT, Guerrilla Squad och HU-9 Helikopter som gäller. Sen ska här rånas och slåss i en förbannelse.

Råkade trycka 0 en gång för mycket bara. Lugn. :<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Råkade trycka 0 en gång för mycket bara. Lugn. :<

Antar du gjort som jag eller? Pumpat energy och lagt GF på energy också?

Har börjat inse att det snart inte går att pumpa lvls så.. Tröttnade igår kväll när det slutade med att det fattades typ 10 energy varje gång. Orka gå över och slåss varje lvl, fett jobbigt ju. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antar du gjort som jag eller? Pumpat energy och lagt GF på energy också?

Har börjat inse att det snart inte går att pumpa lvls så.. Tröttnade igår kväll när det slutade med att det fattades typ 10 energy varje gång. Orka gå över och slåss varje lvl, fett jobbigt ju. :D

Mja. Börjar suga lite nu dock, håller på att skaffa 3/3 på capo, consigliere och underboss. Och på capo/consigliere så finns det så jävla många jobb som ger typ 1.4/1.5/1.6xp per energy. :/

Tacka vet jag bankjobb. 16exp 8energy <3

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mja. Börjar suga lite nu dock, håller på att skaffa 3/3 på capo, consigliere och underboss. Och på capo/consigliere så finns det så jävla många jobb som ger typ 1.4/1.5/1.6xp per energy. :/

Tacka vet jag bankjobb. 16exp 8energy <3

oja, suger att maxa dom. Har bara cons, underboss och boss kvar nu. 1/3 är klar på dom två första, 2/3 på boss. Det sura är att man får 1% per jobb på boss på lvl 3.. 100 records, 200 foton.. GIEF! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Nu har jag klarat precis alla uppdrag, skaffat alla vaults (förutom lotteriskiten..), och jagat in dom flesta achievements.. Vad ska man göra nu? Antar att man vill skaffa 501 medlemmar i mafian, men hur gör man det utan att bomba sönder sig själv med 500 vänner som man inte känner?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag klarat precis alla uppdrag, skaffat alla vaults (förutom lotteriskiten..), och jagat in dom flesta achievements.. Vad ska man göra nu? Antar att man vill skaffa 501 medlemmar i mafian, men hur gör man det utan att bomba sönder sig själv med 500 vänner som man inte känner?

Lägga till 500 randoms och sen ta bort.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...