Jump to content

Mafia Wars


Wu Zi Mu
 Share

Recommended Posts

Någon som har ett Red Poker Chip över att skicka?

Så klart kan jag ge något om du behöver :)

Jag har, skickar imot Rooster Sculpture/Sea bird/Golden Miller!

Skickade nu iaf, skicka nått av det jag sa om du har.

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 185
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fan kan man inte skydda sina byggnader bättre pallar fan inte slänga ut all min lön på att laga byggnaderna. Allt kostar typ 15 miljoner att laga sen typ 10-12 miljoner att skydda :/ Och detta är allt jag tjänar går åt detta att laga.

Därav gör man jobb så man tjänar dessa pengar.

Btw, lvl 73 nu!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lvl 33 är jag. Nu fick ja laga byggnader typ för 16 miljoner och 10 miljoner i skydd. Hade typ 18 miljoner på banken sen fick ja typ 38 miljoner efter uppdrag. Och alla pengar gick åt och hade bara råd med att köpa en byggnad. Gör detta uppdrag då ja tjänar mest på det än så länge Exterminate a Rival Family.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lvl 33 är jag. Nu fick ja laga byggnader typ för 16 miljoner och 10 miljoner i skydd. Hade typ 18 miljoner på banken sen fick ja typ 38 miljoner efter uppdrag. Och alla pengar gick åt och hade bara råd med att köpa en byggnad. Gör detta uppdrag då ja tjänar mest på det än så länge Exterminate a Rival Family.

Du vet om att det är smartare att klara en hel Job tier va?

lvl 92 idag. Gick upp 2. Får varva Mafia Wars med Farm Town :> hehe.

Igår fick jag laga byggnader för 30-40 mille. Gör inte sådär fruktansvärt mycket när man får in 20 i timmen. Och nu behöver man ju väldigt sällan köpa något.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Hrm, skummt. Jag kan inte adda folk längre verkar det som... Trots att det gått mer än 24 timmar sedan mina senaste invites... Någon som vet?

Kan man få lite tips föresten? Fattar fan inte hur folk kan ha så jävla mkt pengar redan när de är samma lvl som mig... :)

Dem har spelat längre än dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...