Jump to content

Mafia Wars


Wu Zi Mu
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 185
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

jag skulle vilja ha lite mer maffios svenskar för jag hur mest engmän/kvinor men just nu har jag kummit upp till bankok och håller på med dom första jobben där är på level 477 men är en daglig spelare så det går fort fram ligger på 2570 i min maffia så är det någon som vill adda så kontakta mig på mafia wars

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag skulle vilja ha lite mer maffios svenskar för jag hur mest engmän/kvinor men just nu har jag kummit upp till bankok och håller på med dom första jobben där är på level 477 men är en daglig spelare så det går fort fram ligger på 2570 i min maffia så är det någon som vill adda så kontakta mig på mafia wars

2570?! Vad ska du med flera till? ;o

Hur får jag massa RPG launchers? :-(

edit: Jobbet som borde ge det vägrar 'ge' mig några.

Du gör jobb, om du inte köper. Och, har du inte grejorna till det jobbet så gör det du det jobbet innan det andra.

@ Silentviper, menade per 1 enegry tjänar du mer XP i cuba, som Gof förklarade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller på att spela igenom dom första kapitlerna i Bangkok nu.. Förbrukar alla godfatherpoints som jag samlat på mig så det borde gå ganska snabbt att få klart dom första iaf. Är lite besviken på hur lite XP man får i jämförelse med energin som man förbrukar!

Tyckte det inte var så farligt. + att man klarar jobben ganska snabbt. Gick upp cirka 3-5 levels nu i Bangkok. Btw vilka hjälper ni? Triads eller Yakuza. Själv så hjälper jag Yakuza

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...