Jump to content

Mafia Wars


Wu Zi Mu
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 185
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tänker mastra Moscow och den nya leveln i Cuba innan jag börjar med Bangkok. Är jobbigt när jag lirar en gång i veckan

Nya leveln i cuba? ;o

@ SilentViper. Jo, Bangkok är ännu sämre än Moskva, första gången man låser upp ny tier klarar man ju allt snabbt..

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tyckte det inte var så farligt. + att man klarar jobben ganska snabbt. Gick upp cirka 3-5 levels nu i Bangkok. Btw vilka hjälper ni? Triads eller Yakuza. Själv så hjälper jag Yakuza

Satan vad det krävdes mycket pengar, är på level tre på andra kapitlet nu.. Undrar hur det blir på dom senare kapitlerna.

Jag kör lite blandat, kör så mycket mastery jag kan på båda innan jag gör klart jobbet för nån, så jag får upp båda fast bara lite långsammare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Är Allied med Yakuza, och nu ska jag försöka bli allied med Triad's också! :D

Men behöver flera i min Maffia.

Någon som jag kan lägga till här?

Sure lägg till mig :D Kan skicka PM.

EDIT: Hur får man pirater? Måste ha det för att klara Sink A Chinese Metals Freighter. Jag har kollat från Episode 1 till 3 men hittar inge.

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
Jag spelar, ligger nånstans runt 250 i Mafia och det känns extremt jobbigt att försöka utöka den. :o Börjar bli jobbigt när jag ligger runt lvl 1300, folk spöar mig rätt ordentligt!

Ah, ok. ;)

Jag är level 526 & det här är mina stats när jag fightas.

Mafia Size 211

Mafia Attack Strength 28,507

Mafia Defense Strength 29,242

Attack: 611

Defense : 576

--

har 176 Blades, 21 Tantos 42 Ubis, 159 Viks, 197 Zolos, 95 XO's , 324 KCC, 304 LS. >_<

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mina stats är 35,034 på attack och 39,888 på defense, men då har jag inte försökt med fightingdelen så mycket heller. :o

Äsch, jag tror du har ganska bra stats ändå ju. Men du har satsats ganska mycket på Attack/Defense?

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Äsch, jag tror du har ganska bra stats ändå ju. Men du har satsats ganska mycket på Attack/Defense?

Attack och defense ligger rätt lågt för mig, inte högre än 120-130 på båda tror jag. Har dock börjat slänga in poäng där nu, så ska bygga upp det högre dom närmsta månaderna. Har boostat energi som fan, tror att jag ligger runt 7500 nu.

Har börjat med Paris också, jobbigt när "heat"-mätaren stiger så snabbt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp, tycker paris suger imo. Sämsta staden, eller vad man ska kalla det (den kommer ju bara finnas i ~30 dagar?).

Jag har 2st FB, ett engery account vilket jag lvlar +10 gånger per dag, och mitt vanliga vilket lvlar 1-2 gånger om dagen! :whistling:

Behöver förresten bara 2 till diamonds för att vaulta den!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Paris är ju bara någon utfyllnad dom har.. Stör mig lite på att dom ändrar allt till flash nu, riktigt värdelös och laggigt imo.

Och vad är det för skit med nya top mafia? Settle a Beef... Permanently ger ju bara 67 experience, och tar 40 energy. Fan vad jobbigt det blev.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Paris är ju bara någon utfyllnad dom har.. Stör mig lite på att dom ändrar allt till flash nu, riktigt värdelös och laggigt imo.

Och vad är det för skit med nya top mafia? Settle a Beef... Permanently ger ju bara 67 experience, och tar 40 energy. Fan vad jobbigt det blev.

Det vet jag inget om, på mitt Enegery account är det 35 -> 71 xp & på det "riktiga" accountet är det 35-> 74. :shifty: På mitt vanliga gör jag jobs i bangkok/paris bara.

Jo, popupsen stör jag mig enormt på, så jävla jobbigt. :)

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det vet jag inget om, på mitt Enegery account är det 35 -> 71 xp. På mitt vanliga gör jag jobs i bangkok/paris bara.

Jo, popupsen stör jag mig enormt på, så jävla jobbigt. :)

Nu har dom dock rättat till det med top mafia, så nu ger Settle A Beef.. 74 experience och tar 35 energy. Rätt ska vara rätt! :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...