Jump to content

Mafia Wars


Wu Zi Mu
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 185
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag är redo inför Bangkok i alla fall.

Jag hoppas att det kommer något double exp event så jag kan göra klart NY... Cuba och Russia innan. Fast man får inga mastery bonusar för att klara Cuba och Ryssland väl?

Då kanske jag hoppar direkt till Bangkok efter Consigliere är mastered.

En sak är säker, klara NY först.

Boss bonusen är grym!

Jag tror Bangkok inte kommer vara lika krävande/svår som Moskov med tanke på att den är högre upp i listan.

Med andra ord, städerna har en bestämd ordning. Däremot är det enbart min teori, har aldrig läst om det nånstans.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är redo inför Bangkok i alla fall.

Jag hoppas att det kommer något double exp event så jag kan göra klart NY... Cuba och Russia innan. Fast man får inga mastery bonusar för att klara Cuba och Ryssland väl?

Då kanske jag hoppar direkt till Bangkok efter Consigliere är mastered.

Cuba gav BiS förut, men nu är det Moskva som ger BiS. Men NY ger hands down bäst utdelning. Så mästra NY, sen Moskva, Cuba blir sist och är ganska meningslös numera.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En sak är säker, klara NY först.

Boss bonusen är grym!

Jag tror Bangkok inte kommer vara lika krävande/svår som Moskov med tanke på att den är högre upp i listan.

Med andra ord, städerna har en bestämd ordning. Däremot är det enbart min teori, har aldrig läst om det nånstans.

Boss har jag fixat. Consigliere också. Det jag har kvar att göra som verkar ge en bra reward är Underboss. Resten verkar ge ganska kassa rewards...

Förresten, jag tror att städerna hamnar efter bokstavsordning i listan, förutom NYC som var orginalet och LA som inte är släppt. Annars vore det onödigt att släppa Bangkok om alla BiS fortfarande var i Moscow.

Nån som vet när man får sitt "passport" till Bangkok? Fick nyss precis alla delar till Bangkok så bara passet. Hoppas nu som ni andra har sagt att det inte kräver förbaskat med massa Energi som Moskva gjorde vart cirka 1-2 level snitt om dagen.

På öppningsdagen får man sitt passport. Öppningsdagen är inte announced än tror jag, men i Jul (holidays) i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På mitt första acc är jag runt level 340, med mafia size på 640 member.

På mitt main acc är jag level 1018, får typ 5-9 levels om dagen, så det är svårt att säga. Felet på den var att jag inte pallade att fixa större mafia, igen.. Men nu har jag börjat, och dem har verkligen förbättrat invitesystemet, så jag har 286 members atm.

Om någon behöver en Mastermind som garanterat ger 11% så hör av dig :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
Asså seriöst när fan öppnar de Bangkok? De sa ju 2009 och har kollat varje dag om det är öppet men står fortfarande att man får sitt passport på öppningsdagen och när fan är den?

Kollade runt på deras forum för ett tag sen, Zynga är inte direkt pålitliga när det kommer till releasedatum. Men dom lämnade en nyhet att Bangkok ska gå in i beta för vissa medlemmar snart, men det lär ändå dröja 2 veckor till skulle jag gissa. Minst!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...