Jump to content

Hyllningar!


Kebab
 Share

Recommended Posts

Tycker förresten det har varit ovanligt mycket snö denna vinter, även om det säkert är normalt då det varit så lite ett par år i rad. :)

Det där förtjänar en hyllning! Årets vinter har varit så nära man kan komma en drömvinter, snömässigt sett. Mycket snö, inte alltför mycket slask när det väl var vinter (tyvärr är slask en oundviklig pina så här års. bajs-slask.), och redigt kallt. Tillochmed julafton var vit. Kudos, kung Bore!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där förtjänar en hyllning! Årets vinter har varit så nära man kan komma en drömvinter, snömässigt sett. Mycket snö, inte alltför mycket slask när det väl var vinter (tyvärr är slask en oundviklig pina så här års. bajs-slask.), och redigt kallt. Tillochmed julafton var vit. Kudos, kung Bore!

Nej, usch. Sånt ska klagas på. Min drömvinter är en vinter utan regn och utan snö. Högtryck hela vintern som gör att det bara är kallt ute. Om det inte regnar eller snöar så är jag glad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Jag vill hylla att jag laddar ner ett avsnitt av How I Met Your Mother på 1½ minut. :mf_doof: Lever fortfarande kvar i de gamla "jahapp, vad ska jag göra under tiden då?"-tankarna, och blir lika glatt överraskad varje gång. :shifty:

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill hylla att jag laddar ner ett avsnitt av How I Met Your Mother på 1½ minut. :mf_doof:Lever fortfarande kvar i de gamla "jahapp, vad ska jag göra under tiden då?"-tankarna, och blir lika glatt överraskad varje gång. :angry:

Haha, det gör jag också ibland! :lol:

-----

Jag vill hylla Brämhults juice! Finns det något godare? :shifty:

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, vad jag längtar efter sommaren nu! Att vara nere i Varberg med polarna (speciellt under Wheels and Wings-helgen), samla ihop en gäng och träffas nere vid fästningen sent på eftermiddagen/kvällen och sen bara festa järnet på stan. :mf_doof:

Eller att grilla på kvällen bland sanddynorna i Apelviken! Åh, sommar, åh, sommar! :shifty:

Det är sådana som du (Boråsare) som förstör sommaren för oss Varbergare. Eller näe, kul att många gillar stället det är så dött på vintern.

Och vad vill jag komma till? Jo, det bästa som finns är sommarn i Varberg.

Sol, bad, glass och brunbrända kroppar :angry:

Redigerad av Tryd3r
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är sådana som du (Boråsare) som förstör sommaren för oss Varbergare. Eller näe, kul att många gillar stället det är så dött på vintern.

Och vad vill jag komma till? Jo, det bästa som finns är sommarn i Varberg.

Sol, bad, glass och brunbrända kroppar :teehee:

Total-fucking-unikt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill hylla 2 saker. 1, att JewTube har fixat deras uppladdning av filmer. Förut var den bökig. Nu är den rätt okej.

2. God Morgon apelsinjuice med apelsinflagor i. Den är mümsig.

Fruktkött ditt jävla spånhuvud! :naughty:

T: Jag vill hylla helgen. I skoltid så var helgen för visso skön, men det är helt jävla sanslöst hur man numera räknar dagar, sen timmar och sist minuter tills man slipper jobba i tre dagar. Det tråkiga är att allt privat ska lösas under helgen, så man hinner inte slappa så mycket som man vill göra. Har blivit ett par nekanden till utgång bara för man egentligen vill sitta och dega framför datorn och smälla i sig en påse chips, gå och lägga sig sent och sen sova bort hela nästa dag.

Nu när jag tänker efter så var det jävligt najs tiden mellan studenten och arbetet. Det blev långtråkigt till slut, men det skulle vara så fint att bara kunna säga upp sig i någon månad för att sen gå tillbaka till jobbet. Om man ändå kunde hitta ett halvtidsjobb som gav mer betalt än vad man tjänar nu. GLHF.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle vilja hylla juryn under Musik Direkt. Fick precis ett mail med deras kommentarer om våran spelning, och de lyder följande:

· Snygga gitarrer + saxen

· Harmonier, enhetligt sound

· Växlingar mellan mjukt / hårt – RYSNINGAR!!

· Känns som ett band.

· Känns eget. Originellt

· Grymt snygg ljudbild, snygg dynamik.

· Bra inlevelse i musiken

· Bra låtar

· Duktiga musiker.

· Duktig trummis – energi

· Introt!

· Närvaro

· Utstrålning

· Energi

Edit: Och samtidigt hylla resten av medlemmarna i bandet, då :naughty:

Redigerad av felshoe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...