Jump to content

Hyllningar!


Kebab
 Share

Recommended Posts

Vill hylla skatteåtebäringen. Tror jag kommer få mycket pengar tillbaka i år. Och då blir det att köpa longboard.

Offtopic

http://www.lifeonaboard.se/ -- Longboards -- Kompletta -- Loaded Dervish Bamboo Komplett

Hoppas du köper den.

Skulle kunna skriva om hur mycket jag älskar den brädan, men då ljuger jag, då jag aldrig har kört den. Men vad jag älskar den ändå, bara av att ha sett filmer och bilder. Den kommer jag beställa snart, inom någon månad, för jag är trött på min Sector 9 bräda.

Hoppas du inte köper någon Sector 9 eller liknande serietillverkade brädor, utan satsa på kvalité direkt.

Och när du köpt brädan hoppas jag på gud att du kommer och hälsar på mig i Oslo så ska vi åka nedför Holmenkollenvägen. Vilken evighetsbacke det är.

Kolla på filmen och vid 6,45 kommer de i en korsning, svänger man in till vänster kommer man till min lägenhet.

Kan säga att de kör inte hela backen heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Offtopic

http://www.lifeonaboard.se/ -- Longboards -- Kompletta -- Loaded Dervish Bamboo Komplett

Hoppas du köper den.

Skulle kunna skriva om hur mycket jag älskar den brädan, men då ljuger jag, då jag aldrig har kört den. Men vad jag älskar den ändå, bara av att ha sett filmer och bilder. Den kommer jag beställa snart, inom någon månad, för jag är trött på min Sector 9 bräda.

Hoppas du inte köper någon Sector 9 eller liknande serietillverkade brädor, utan satsa på kvalité direkt.

Och när du köpt brädan hoppas jag på gud att du kommer och hälsar på mig i Oslo så ska vi åka nedför Holmenkollenvägen. Vilken evighetsbacke det är.

Kolla på filmen och vid 6,45 kommer de i en korsning, svänger man in till vänster kommer man till min lägenhet.

Kan säga att de kör inte hela backen heller.

84ep2RSO0Aw

Verkar onekligen vara en jävligt bra bräda. Lite häftig prisklass för en student dock. Det tråkiga med

Kalmar är att det inte finns en enda backe någonstans, så en hel del utflykter kommer det bli.

Edit* Vilken jävla backe! Den SKA jag åka någongång!

Har för övrigt en polare som kommer köpa Dervish till sommaren.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Offtopic

Och när du köpt brädan hoppas jag på gud att du kommer och hälsar på mig i Oslo så ska vi åka nedför Holmenkollenvägen. Vilken evighetsbacke det är.

Kolla på filmen och vid 6,45 kommer de i en korsning, svänger man in till vänster kommer man till min lägenhet.

Kan säga att de kör inte hela backen heller.

Jag brukar tillbringa somrar i Geiranger, har sett att de spelar in longboard-filmer på vägen ner längst med fjället. Kan tänka mig att det är sjukt häftigt. 1000m fallhöjd, är ju ganska najs. :naughty: Trollstigen finns ju där i närheten också.

Hittade en artikel

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...