Jump to content

Red Dead Redemption


SimonJ
 Share

Recommended Posts

herregud, jag rider längs slätterna på great plains i soluppgången och ser hur fåglarna sakta seglar fram. Så otroligt vackert spel, nog det vackraste jag spelat.

Håller med dig! Väster om McFarelane Ranch finns en kulle (där vilda hästar springer omkring). Stå där och blicka ut över öknen i soluppgången. That's beauty in a box!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Fan!

Var har du fårr RDR prylarna ifrån? Fett coolt!

Jag är admin och skriver för RockstarBase.com och 'chefen' min skickade ett paket med lite stuffs som lön & födelsedagspresent.

Men dom går att köpa på R* Warehouse. Blir dock relativt dyrt då frakten lär kosta en hel del från USA.

Så synd att dom inte öppnat Rockstar Warehouse i Europa ännu. :( Men dom har planer på det, så vi får hoppas att det blir snart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan!

Var har du fårr RDR prylarna ifrån? Fett coolt!

Tror han köpt dom från Rockstars hemsida, därav en följdfråga (om du nu har gjort det) funkar det bra att handla där? alltså att dom skickar till Sverige osv, sett en tröja jag är lite sugen på.

Edit* Nu var du ju snabb på svara, men fick ju ändå svar på min fråga.

Redigerad av Kiedis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror han köpt dom från Rockstars hemsida, därav en följdfråga (om du nu har gjort det) funkar det bra att handla där? alltså att dom skickar till Sverige osv, sett en tröja jag är lite sugen på.

Edit* Nu var du ju snabb på svara, men fick ju ändå svar på min fråga.

Fick dom som sagt av min "chef", och han fick dom av R* Games. Hur det funkar att handla därifrån vet jag inte... Borde väl gå bra, men som sagt dyrt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag antar att man måste starta ett nytt spel för att kunna lira Undead Nightmare? Hur blir det liksom annars

när Marston ju dör i slutet av storyn?

Nädå, Undead Nightmare är liksom ett alternativt universum och hela storyn börjar ungefär efter

Marston återförenats med sin familj

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...